Avatar billede ragnarg Nybegynder
06. maj 2011 - 13:08 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Nyt godt linkkatalog

Så blev jeg færdig med danmarks nye linkkatalog http://www.linkbjerget.dk

Du er velkommen til at tilføje forslag til sider der :)
Jeg glæder mig til at høre fra jer.
Avatar billede emfr08ab Nybegynder
06. maj 2011 - 14:02 #1
Så hvad er spørgsmålet?

Eller er det sitevurdering? I så fald har du placeret spørgsmålet helt forkert.

Det er vel ikke reklame?

"Det er ikke tilladt at gøre reklame for andre websider, med mindre det foregår som relevant svar i et spørgsmål."
Avatar billede ragnarg Nybegynder
06. maj 2011 - 15:10 #2
Det er jeg ked af, at jeg ikke fik udtrykt mig godt nok.

Det var ment som, om der var forslag til ændringer, eller om jeg havde glemt nogle kategorier.

Men for at der ikke er nogen misforståelser, ved du så hvordan jeg sletter tråden igen?
kan ikke lige se hvor det skulle gøres henne?
Avatar billede Slettet bruger
06. maj 2011 - 15:38 #3
Du lukker bare tråden ved at selv at lægge et svar og tage dine points tilbage, så den sag ude af verden. ragnarg har ret, det er en forkert kategori - mere så der lidt styr på tingene.
Avatar billede ragnarg Nybegynder
06. maj 2011 - 16:15 #4
svar
Jeg undskylder fejlen.
Avatar billede Slettet bruger
06. maj 2011 - 16:27 #5
Bare i orden :-) for øvrigt en pæn side, meget tiltagende.

Dog stadig lidt engelske ord her og der, men dem opdager du nok.