Avatar billede MikeVick8722 Nybegynder
03. maj 2011 - 14:05 Der er 2 kommentarer

Problemer med Stofa og Apple TV2

Jeg havde før internet fra 3, men er lige skiftet til Stofa, det skal lige siges at der ingen problemer var før overhovedet.

Jeg har tilmeldt iPhone, MacBook osv. til Always On med deres MAC-adresse og de går på uden problemer og kører med fuld hastighed.

Jeg har også tilmeldt Apple TV2 med dens MAC-adresse, men den kan ikke gå på nettet, altså kan jeg ikke logge på iTunes Store, youtube, netflix osv. Det mærkelige er dog at jeg sagtens kan streame over AirPlay fra MacBook og iPhone.

Når jeg åbner indstillinger på ATV2, ligner det at den er på netværket men den skriver dog at ip er manuel efterfulgt af en ip-adresse, men her har jeg ikke ændret noget.

Ville det hjælpe hvis jeg evt. købte en Router og sluttede til, der følger jo bare et Thomson kabelmodem med, som dog sender trådløst signal ud.

Det skal lige siges at jeg har prøvet at smække et kabet bagi i ATV2 fra modemet, men heller ikke her kan den komme på stofas net.

Hvad kan hjælpe?
Avatar billede concepo Nybegynder
22. september 2011 - 23:03 #1
Hej !
Fandt du en løsning på dette ?

Har set et trådløs modem fra (kata)stofa-net, og kan ikke få forbindelse med min Apple TV2

Kan dog dog benytte den til Youtube osv... Men skulle gerne komme ind og ændre lidt, så man kunne se Netflix.

Så overvejer også at købe en ny router... Men ved ikke om modem'et også skal skiftes....
Avatar billede concepo Nybegynder
18. april 2012 - 22:03 #2
Virkede med ny D-link router ;)