Avatar billede Slettet bruger
02. maj 2011 - 14:07 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

My SQL error 1054

Jeg har prøvet at lægge det lille billede ind 48x48 som logo.
Men uanset om jeg tager et jpg billede fra nettet eller jeg laver et selv, får jeg denne besked MY SQL error 1054.
Nu er det jo ikke det store problem, men et logo gør det jo nemmere at finde de indlæg man selv har skrevet, så jeg vil da gerne have et.
Jeg har også prøvet med png, med samme negative resultat.
Kender nogen årsagen til den fejl?
Avatar billede Slettet bruger
02. maj 2011 - 14:14 #1
Mere konkret:
MySQL Error 1054: Unknown column 'issecured' in 'field list'
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. maj 2011 - 16:56 #2
http://www.eksperten.dk/spm/937747

Vi mangler bare at folkene bag eksperten vågner...
Avatar billede Slettet bruger
02. maj 2011 - 17:05 #3
Tak for din kommentar. Ja så må vi jo vente på det:)
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. maj 2011 - 17:16 #4
Prøvede også lige selv, og får samme fejl.
Avatar billede repox Seniormester
03. maj 2011 - 11:31 #5
Jeg kan foreslå dig at bruge Gravatar ( http://gravatar.com ) i stedet; så får du et profilbillede her (og på andre fora der understøtter gravatar) hvis du lige husker at krydse 'Brug Gravatar' af under din profil på eksperten.dk

Fordelen er så også at når du så skifter profilbillede på Gravatar, så skifter det også på alle de fora (også her på eksperten) hvor du bruger Gravatar.

Jeg bruger det selv.
Avatar billede Slettet bruger
03. maj 2011 - 11:59 #6
Tak for tippet, men jeg skal ikke bruge billede andre steder, og det må vel komme i orden her på Eksperte:)
Avatar billede repox Seniormester
03. maj 2011 - 12:02 #7
#6
Det er der vist lange udsigter til ;)
Avatar billede Slettet bruger
03. maj 2011 - 12:17 #8
Nå ja det lyder jo ikke så godt, men forstår du, det er ikke et billede af mig selv jeg vil sætte ind.I første omgang bare et æble jeg kan genkende, og så kan jeg jo skifte til noget mere fikst, når jeg finder noget:)
Avatar billede repox Seniormester
03. maj 2011 - 12:22 #9
Så sætter du bare et billede ind af et æble på gravatar; du kan jo bare lukke kontoen når du ikke vil bruge den mere... :)

Problemet er at eksperten.dk har tilsyneladende et voldsomt langsomt udviklingshold (eller også er de travlt optaget med andre opgaver i hovedfirmaet), så bugfixes er noget vi har ventet på i adskillige måneder - for visse ting endda et års tid eller to...
Avatar billede Slettet bruger
03. maj 2011 - 14:08 #10
Ok, men hvis det er sådan, burde IDG måske overlade Eksperten til nogen, som har bedre tid?
Avatar billede repox Seniormester
03. maj 2011 - 14:31 #11
Sådan er det, jo; visse ting bliver efterladt for de ting der giver penge - jeg kunne nemt forestille mig eksperten.dk ikke er det størst indtægtsgivende kilde... :/
Avatar billede Slettet bruger
05. maj 2011 - 19:07 #12
repox
Tak for dit link, som du ser er det ok:)
Avatar billede Slettet bruger
05. maj 2011 - 19:08 #13
Ps. måske lidt hidsigt logo, må nok finde et andet:)
Avatar billede Slettet bruger
05. maj 2011 - 19:21 #14
Har allerede skiftet fra: http://img19.imageshack.us/i/suryl.jpg/
Avatar billede Slettet bruger
08. maj 2011 - 19:33 #15
*
Avatar billede morgan_freeman Nybegynder
13. maj 2011 - 16:05 #16
This sucks! Samme problem dags dato.

Men OK, hvor vigtigt er det også lige.