Avatar billede kimlyngby Nybegynder
02. maj 2011 - 12:32 Der er 12 kommentarer

Mobil HTC HD2 Android 2.3.3

Hej
Jeg er helt ny.
Jeg købt HTC HD2 brugt med androi 2.3.3 the Utimaite droid 3.2.0 .

Den fungere fint igen problemt,:( man da jeg kom til ølagt ikon Marked. (hvor man downlod game og software), nu har jeg ingen mulighed til geninstalere Marked igen, Så jeg kan ikke download forskellig program til HD2 mere.

PS: mobil system fungere både internet og mobil untag jeg har ikke ikon Marked og Yutube.

Jeg trænger til en store hjælp fra eksperten :) jeg håber hørte fra noge 1000 tak.
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. maj 2011 - 12:37 #1
Nå du gad ikke kigge din tekst igennem?

Omformuler det venligst. Evt skriv det i Word og brug stavekontrollen.
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. maj 2011 - 12:41 #2
man da jeg kom til ølagt ikon Marked. (hvor man downlod game og software),

Du kom til ølagt (ødelagt?) ikon marked?

Har du slettet ikonet?

Ligger marked ikke under Menu - Alle applikationer?
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. maj 2011 - 12:42 #3
Der var jo en grund til du blev bedt om at rette dit spørgsmål :)
Hader at sidde og gætte ;)
Avatar billede Slettet bruger
02. maj 2011 - 13:27 #4
Unge mennesker har en fantastisk evne, til at få deres keyboard, til at lyde som om de havde begge hænder nede i en kasse med Lego klodser. Det skal bare gå stærkt - Rigtig stærkt!
Avatar billede kimlyngby Nybegynder
03. maj 2011 - 09:48 #5
Kære John. :)

Jeg må indrømme at jeg er ikke god til formulere tekst, og staver fejler.

MAN TAK du har forestårelse min ??

Jepss.. Ja Har du slettet ikonet?

MARKED Ligger ikke under Menu - Alle applikationer?

Tak for dit svare :)
Avatar billede repox Seniormester
03. maj 2011 - 11:45 #6
Hvorfor har du købt en flashet HTC, når du ikke kan gøre noget med den?

Du kan eventuelt forsøge at starte recovery på din desire ved at følge guiden her: http://www.knowyourcell.com/htc/htc-desire/desire-guides/443117/how_to_hard_reset_the_htc_desire.html

Hvis det ikke er muligt må du til din lokale telefon-hacker som sikkert kan fikse det.

Personligt kører jeg med CyanogenMod - efter at have prøvet Ultimate Droid, fandt jeg ud af jeg aldrig skulle køre med det igen. Fuldstændig ligesom HTC Sense.
Avatar billede kimlyngby Nybegynder
03. maj 2011 - 12:03 #7
K Repox.
Tak for din indslag, Jeg har jo en HTC HD2 og ikke HCT Desire derfor dit bud hjælper ikke mange tak.

OBS.. Som sagt alt fungere pefekt undtag Marked, dvs..hvor man downlod game og software.
Avatar billede repox Seniormester
03. maj 2011 - 12:08 #8
#7
Ved du hvordan man googler?

Du kunne jo prøve at google på en recovery til lige præcis din telefon i stedet...

Voila: http://www.1800pocketpc.com/2010/03/01/tutorial-how-to-hard-reset-the-htc-hd2-restore-factory-settings.html

Du kan ikke installere Markedet manuelt, så det eneste du kan gøre er at gendanne den originale opsætning gennem recovery værktøjet.
Avatar billede kimlyngby Nybegynder
03. maj 2011 - 14:27 #9
Tak Repox.

Hvordan finde man recovery værktøjet? her er list på indstilling i min android system.

UD Ultimate Droid
Tråløs og netværk
Indstillinger for opkald
Lyd
profiles
visning
placering og sikkerhed
programmer
konti og sykronisering
fortrolighed
lagerplads
sprog og tastatur
stemmeinput og ouput
tilgængelighed
dockingstation
dato og tid
om telefon..

Undskyldt!! det første gang jeg rode mig ud i android system, så jeg har igen erfaring med det, håber du førestårelse mig :)

man tak igen Repox
Avatar billede repox Seniormester
03. maj 2011 - 14:32 #10
Har du kigget på det link jeg sendte i #8?
Det der er jo bare indstillingerne for din telefon - du skal boote telefonen op i recovery mode.
Avatar billede kimlyngby Nybegynder
06. maj 2011 - 12:19 #11
Hii Repox ;)

Tak for hjælp du er den nr one, der gid skriver til mig.
Tak og 1000 tak, hu-ra jeg har fået den til virker 100%.

Dog med androi 2.2 isted for ;) jeg tro det er en fejle i system 2.3.3 som gøre den ikke i HD2 . PS.. bye
Avatar billede repox Seniormester
06. maj 2011 - 12:29 #12
Jamen, det var da så lidt...