Avatar billede leep Nybegynder
02. maj 2011 - 07:38 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

hvordan lukker man en ubesvaret tråd?

Jeg har fået en mail i dag, der skulle minde mig om at deltage i en oprettet tråd, eller lukke den, hvis problemet var løst eller jeg havde fået et brugbart svar.

Der er ingen svar i tråden, så jeg kan ikke tildele points til nogen. Men jeg har fået løst problemet, så jeg vil gerne have lukket spørgsmålet. Jeg synes selv, jeg har prøvet alt... Jeg har været inde i min profil under åbne spørgsmål - der ligger et link til mit spørgsmål. Fint. Men der er ingen mulighed for at lukke det.

Normalt ville jeg jo bare tildele points og dermed lukke spørgsmålet.

Hvad misser jeg?
Avatar billede js_delphi Nybegynder
02. maj 2011 - 07:46 #1
Laeg selv et svar, og besvar saa dette.
Avatar billede Fero Nybegynder
02. maj 2011 - 08:38 #2
Lægger et svar, og acceptere sit eget svar.
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. maj 2011 - 08:40 #3
Læs den mail du fik.
Det står der i.
Avatar billede leep Nybegynder
02. maj 2011 - 09:12 #4
Jeg starter lige bagfra: Nej, John. Det stod der ikke. Jeg har læst den 4 gange. Beklager.

Svar et og to: I er ret enige. Takker. Giver dog pointsene til svar 2, da det i mine øjne var det mest præcise svar.
Avatar billede Fero Nybegynder
02. maj 2011 - 10:31 #5
Ja nu gav du jo så svarene til dig selv, ligesom når du skal lukke en tråd - men skal nok overleve de 15 point ;o)
Avatar billede milter Ekspert
02. maj 2011 - 11:03 #6
Avatar billede leep Nybegynder
02. maj 2011 - 12:18 #7
Ja, for du havde svaret som kommentar, og så kan jeg ikke uddele points ;-)
Avatar billede Fero Nybegynder
02. maj 2011 - 12:28 #8
Man kommentere gerne, inden man sender et svar, for at se om kommentaren kan accepteres som et svar :o)
Avatar billede milter Ekspert
02. maj 2011 - 12:33 #9
Hej "leep".

Igen, læs FAQ'en :-)

http://www.eksperten.dk/faq#faq-3
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. maj 2011 - 12:34 #10
Her er det vel ok, for en uskreven regel siger at hjælp til brug af eksperten er gratis :)
Avatar billede Fero Nybegynder
02. maj 2011 - 12:59 #11
Som sagt, så overlever jeg også nok uden de 15 point :o)