Avatar billede saravo Nybegynder
26. april 2011 - 21:56 Der er 2 kommentarer

Word på mac 'forsvundet'

Jeg er kommet til at trække ikonet fra word væk fra værktøjslinien og ud på skrivebordet. Ikonet ligger stadig i værktøjslinien, men programmet kan ikke længere åbnes. Har forsøgt at genstarte computeren, men det hjælper ikke. Nogle forslag til løsning?
Avatar billede berner5300 Nybegynder
26. april 2011 - 22:02 #1
Prøv at se hvad stien er til programmet. Så kan du ligge de ud igen.
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. april 2011 - 22:22 #2
Tjek lige den kategori du har valgt.
Den er ikke så heldig, da den er til spørgsmål omkring eksperten.dk