Avatar billede 07Cap Nybegynder
26. april 2011 - 20:26 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

trådløse baghøjtaler.. men alligevel ikke helt trådløse?

hvis man har trådløse baghøjtaler til sin "home cinema", skal der så alligevel leding til strøm? eller er der nogle der bruger batteri?

07Cap
Avatar billede cadell400 Nybegynder
26. april 2011 - 20:29 #1
Kommer an på str af højtaler, hvis de er store, så kan det ikke betale sig med batteri.
Og ellers, tror ikke de er lavet endnu.
Det kræver for meget strøm
Avatar billede 07Cap Nybegynder
26. april 2011 - 20:34 #2
jamen der er nogle der er mulig for at få trådløse, over wifi osv.. og de er ca 20 x 10 cm... bruger de så måske batterier?
Avatar billede cadell400 Nybegynder
26. april 2011 - 20:57 #3
Jeg kiggede lidt rundt på nettet og fandt dem her.
http://www.hifi4all.dk/content/templates/nyheder.asp?articleid=864&zoneid=1

jo hvis højtalerne ikke er støre end som du selv siger der, så ville de sagtens kunne køre på batteri og (være trådløse)

Men prisen lyder måske også lidt anderledes end hvis der var kabler til.
Avatar billede cadell400 Nybegynder
27. april 2011 - 07:33 #5
Hvis de ikke skriver at de er trådløse skal du ikke regne med at kunne lave dem om til trådløse.
Størrelsen passer fint nok til at kunne køre på batteri, men hvis det ikke er lavet i forvejen så find nogle andre.
Avatar billede 07Cap Nybegynder
27. april 2011 - 15:38 #6
okay tak