Avatar billede kerbs Novice
25. april 2011 - 15:17 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

WD Live! - Til trådløs router?

Hej Folkens,

Jeg sidder og tænker lidt over følgende;

Har lige købt mig en DIR-655 Router - da jeg har fået fibernet, og skulle bruge den for at komme på trådløst net.
Jeg har så en gammel WD Live harddisk - som jeg jo gerne ville gøre til en "netværksharddisk" - så jeg kunne finde den på mit Apple TV.

Meeen, vil jeg kunne smide et USB-kabel fra WD Live over til DIR-655 - og så fungere den som netværksharddisk? Eller hva?

Jeg håber jeg har oprettet det korrekte sted - i så fald beklager jeg meget, hvis den ikke er.
Avatar billede magic-mouse Novice
25. april 2011 - 16:31 #1
Der er Shareport på den router du snakker om, du kan læse mere om shareport her: http://www.dlink.com/shareport/ men bassalt er svaret "ja".
Avatar billede kerbs Novice
25. april 2011 - 20:32 #2
Men skal det forståes som, at jeg skal ind og "godkende" det på PCen , hvergang mit Apple TV vil i forbindelse med min harddisk? :)
Avatar billede kerbs Novice
10. maj 2011 - 07:27 #3
Jeg lukker igen..
Har ikke fået svarene jeg ønsker ..