Avatar billede levinuet Nybegynder
25. april 2011 - 07:48 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hvilket webhotel

Hej:) Nu har jeg fået lavet et layout i photoshop of der efter taget det ind i adobe flash catalyst og nu er jeg færdig med at lave min hjemmeside!:)
Men er der nogen forskel ved at det er en flash? Koster det flere penge hvis hjemmesiden er flash? Bliver den langsommere fordi at det er flash?

Og kender i et godt webhotel? Som der ikke koster for meget! og som der kan havde 1500 eller mere besøgene om måneden? :)

Med Venlig Hilsen Jakob Junker
Avatar billede jakobdo Ekspert
25. april 2011 - 08:09 #1
Ved du vælger flash, så vælger du også automatisk at lukke alle brugere af iphone, ipad, ipod touch etc ude...
Samt alle nørdere som sidder og anvender LYNX (tekst-baseret browser)
Og derudover, så ved jeg ikke hvordan flash virker, i forbindelse med folk der er blinde.
Avatar billede levinuet Nybegynder
25. april 2011 - 08:14 #2
Det ved jeg godt det der med iphone, ipad og ipod touch: :)
Men jeg forstår ikke hvad du mener med blinde.

Altså jeg har tænkt mig at det bliver flash i starten. For hjemmesiden er færdig og jeg lægger den ud den første maj.
Jeg har bare ikke taget mig sammen til at klippe billedet ud og skrive html koder. Jeg har lært rimelig meget om html.
Avatar billede levinuet Nybegynder
25. april 2011 - 08:15 #3
Og nogen der kender en gratis måde at live streame/ustreame på?

Det vil jeg nemlig gerne fra mit kamera! Jeg har prøvet med bambuser.com men jeg synes virkelig at det er nogen lort kvaliteten er elendig osv.
Avatar billede rix Praktikant
25. april 2011 - 08:38 #4
jeg bruger webbot.dk billig men stabil
flash har ingen ting med serveren at da flash bliver jo "ovarsat" på bruerens com så det ville ikke koste mere men om det gøre browseren langsommere det ved jeg ikke :D
Avatar billede rix Praktikant
25. april 2011 - 08:42 #5
live stream prøv denne her den er gratis
http://www.livestream.com/
Avatar billede levinuet Nybegynder
25. april 2011 - 08:58 #6
Smid et svar så får du poinay rix17172:)
Avatar billede levinuet Nybegynder
25. april 2011 - 09:11 #7
Mente smid et svar så får du point rix17172:)

Men ved du om man skal betale penge for at få det i rigtig fed kvalitet med et kamera
Avatar billede claes57 Ekspert
25. april 2011 - 09:28 #8
hvis du vil have høj kvalitet billede, så skal din upload-hastighed være høj = 1mbit eller bedre.
Mange forbindelser har kun 256kbit upload, og det er for ringe.
Avatar billede rix Praktikant
25. april 2011 - 09:57 #9
tak :D
hvis du ville have det ud i HD skal du vist nok betale
Avatar billede levinuet Nybegynder
25. april 2011 - 13:29 #10
Okay tak :) til jer begge:)