Avatar billede plindstrup Nybegynder
20. april 2011 - 10:11 Der er 1 løsning

Tekstforfatter - Artikler og Anmeldelser

Hej,

Jeg søger tekstforfattere til www.BedreSøvn.dk
Der er IKKE tale om korrekturlæsning - men om at der skal skrives artikler og anmeldelser.

Det er ikke et krav at du er en ørn til grammatik - men hvis du er, vil betalingen selvfølgelig være højere.
Vi har vores egen korrekturlæser vi samarbejder med - så fortvivl ikke, hvis du ikke er verdensmester i tegnsætning m.v.

Det vigtigste er at du kan skrive i et flydende sprog og på en måde, så alt du skriver, fremstår prof. og troværdigt.

Vi skal bruge folk til at skrive om følgende:
Søvnlidelser (Insomnia m.v.)

Udvidelse af enkelte af de nuværende artikler (Baldrian, Gode råd m.v.)

Artikler om forskellige lægeplanter, der har relation til søvn.

Anmeldelser af iPhone App's, lydbøger, albums og andet (programmer der koster penge, betaler vi - dog kun efter forudgående aftale)

Meget andet.

Vi tilbyder betaling efter følgende model:

Artikler, der kræver efterfølgende korrektur: 8 øre pr ord.
Artikler, der ikke kræver korrektur: 23 øre pr ord.
Andre priser, kan aftales individuelt.

(En artikel, der ikke kræver korrektur, skal være med 100% korrekt stavning, tegnsætning og ordbrug.)

Vi er klar over at vi, med disse priser, ikke kan købe prof. tekstforfattere. Så kontakt os kun, hvis du kan være indforstået med dette prisleje.

Vi tilbyder dog gerne højere priser, til folk der har noget rigtig godt at byde ind med.

Smid en mail via vores hjemmeside, www.bedresøvn.dk
Avatar billede plindstrup Nybegynder
24. april 2011 - 16:11 #1
Lukket

Har fået kontakt til tekstforfatter. Håber på et interessant og udbytterigt samarbejde.