Avatar billede julemand_DK Nybegynder
19. april 2011 - 14:11 Der er 8 kommentarer

nyt tv: max 4000 kr. hvad skal jeg vælge?

Hej alle.

Jeg står og skal bruge et nyt fladskærms tv og håber på at få lidt hjælp :)

Det skal være 32 tommer og skal bare bruges til tv. Som overskriften siger skal det være max 4000, Og det må MEGET gerne have hdmi til pcen.

Vil også gerne lige have svaret på hvad er forskellen på LCD og plasma? og hvad er bedst?
Avatar billede phillips Nybegynder
19. april 2011 - 14:19 #1
Indenfor prisklassen er dette det mest populære TV på hifipriser.dk lige nu:

http://www.hifipriser.dk/Product/Details.aspx?pid=4202444

Ang. forskel på LCD og plasma er der en glimrende artikel her:
http://www.flatpanels.dk/fokusartikel.php?subaction=showfull&id=1220975428
Avatar billede julemand_DK Nybegynder
19. april 2011 - 14:33 #2
phillips, Ja, det var jo faktisk en god artikel.

Tv'et er taget med til overvejelse :) (som det eneste pt.)

Andre?
Avatar billede magic-mouse Novice
19. april 2011 - 15:32 #3
Jeg gjorde således at jeg gik ind i en forretning, sagde jeg har x kr og skal bruge et tv som har flg. krav....

Så viste han mig et TV til ca 2000 kr over den angivne budget. Hvor jeg kiggede på ham og sagde at det var ikke den pris jeg sagde.

Så viste han mig et tv til 1000 kr over det angivne budget, hvor jeg igen insisterede på at jeg skulle have et billigere tv.

Det sluttede så med at jeg fik nummer 2 tv til 1000 kr lavere, ved lidt forhandling.

Kan anbefale det samme, hvis de ikke rokker på sig så forlad butikken med en kommentar om at så kan du jo bare købe det billigere på nettet.
Avatar billede julemand_DK Nybegynder
19. april 2011 - 16:17 #4
det bliver husket :)

Andre?
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. april 2011 - 20:58 #5
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. april 2011 - 20:58 #6
Hov - den røg over budget. Sorry.
Avatar billede julemand_DK Nybegynder
19. april 2011 - 21:16 #8
Det vil jeg få kigget på i morgen, er på min mobil lige nu så det er lidt uoverskueligt :)