Avatar billede ragnarg Nybegynder
17. april 2011 - 12:02 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Feedback på kviklåns hjemmeside?

Hej :)
Jeg prøver noget nyt, for at se om jeg kan få lidt ved at lave såkaldte affiliate sider.
Så ville høre om der var nogle venlige sjæle der kunne give lidt feedback på min nye side:
pengebjerget

på forhånd tak :)
Avatar billede hanzelanz Nybegynder
17. april 2011 - 12:59 #1
"Lån penge her uden at stille sikkerhed. Det er både nemt og hurtigt at låne penge via nettet. Se forskellige tilbud her:"

Hvorfor ikke bruge en overskrift som denne:

"Lån penge til tårnhøj rente. Du behøver ikke at stille garanti eller sikkerhed. Du skal dog være godt naiv for at optage et lån til 25 % åop"
Avatar billede ragnarg Nybegynder
17. april 2011 - 13:07 #2
:) jeg kunne prøve at lave en tilsvarende side med disse tags, og se hvad der sælger mest :)
Avatar billede pstidsen Novice
17. april 2011 - 13:33 #3
oversæt "Leave a Reply" til dansk
17. april 2011 - 13:38 #4
Det jeg normalt foerst ser paa naar jeg vurderer hjemmesider er om siden tydeligt henvender sig til en bestemt maalgruppen og har et klart budskab til denne maalgruppe (om tilfaeldige besoegende indenfor de 15 sekunder det tager at gaa til den naeste side kan se om de skal blive haengende).  Alt for ofte demonstrerer hjemmesiderne webmasterens tekniske formaaen og kreative faerdigheder i stedet for.  Det har du undgaaet.  Ingen distraherende bevaegelige billeder, ingen baggundsbilleder eller farver der goer teksterne vanskelige at laese og ingen reklamebroel ud over det som er sidens hovedformaal, at henvise til laangivere (og saa et par diskrete links.)  Saa det er prima saa langt.

(Og jeg deler ikke de moralske skrupler udtrykt fra anden side.  Jeg ville ikke selv benytte mig af disse tilbud, men de noedvendige oplysninger er til stede for at enhver kan tage sine egne beslutninger.)

Saa til minusserne:  (1)  Du siger:  "RKI er ingen hindring."  Ikke alle ved hvad RKI er (jeg skulle google mig til det.)  Hvor har du det fra?  Alle fire laangivere udelukker laanansoegere der er i RKI.  Saa det vil jeg anbefale at du fjerner.  (2) Du gentager dig selv for meget.  Teksten i den oeverste moerkeblaa boks gaar igen ord til andet lige nedenunder.  Baade logoen og  feltet HJEM linker til forsiden som brugeren allerede er paa.  Den foerste af 'Nyeste artikler' er identisk med hovedindholdet paa siden.  En bruger kunne foele sig holdt til grin ved at blive ved med at blive ledt tilbage til det samme indhold.  (3)  Du vil velsagtens ikke tage noget ansvar for afviklingen af laaneansoegninger og det videre forloeb.  Det vil jeg mene du boer sige, for eksempel:  'Formaalet med siden er at bringe dig i kontakt med udbydere der kan tilfredsstille dine laanebehov.  Ansvaret for behandling af laaneansoegninger ligger udelukkende ved laaneudbyderne.'
Avatar billede ragnarg Nybegynder
17. april 2011 - 15:42 #5
pstidsen, er gjort.. skriv et svar, så får du point :)

Christian_Belgien: Det er lige præcis den slags kritik der gør at man søger hjælp her inde! Det er super, glæder mig til at komme igang med at forbedre siden i aften!
skriv et svar, så får du point!
Tusind tak for ekstremt god kritik! :)
17. april 2011 - 16:15 #6
Svar fra mig.
Avatar billede pstidsen Novice
17. april 2011 - 18:18 #7
Svar