Avatar billede Joonasen Nybegynder
16. april 2011 - 15:20 Der er 2 kommentarer

Yousee Boks

Hej Eksperten..

Jeg er lige flyttet i en ny lejlighed. Her har jeg så købt mig ind i en fælles TV-pakke.. Jeg har i forvejen en didtal modtager, som tager det nye signal, smider så antennestikket i den og videre op til min 37" PC-skærm, men kan ikke finde noget signal/kanaler.
Så får jeg kæresten TV op, som har indbygget modtager, den kan så heller ikke, så prøver jeg for sjov at bruge den analoge modtager i hendes tv, som så finder alle kanalerne. Så af en eller anden grund, så bliver signalet sendt rundt som analog.
Jeg ligger så inde med en gammel Yousee Boks, som burde kunne modtager alle former for signal, men kan den kun modtage Yousee kanaler eller kan det laves sådan at jeg modtager uden at skulle betale til Yousee?
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
16. april 2011 - 15:31 #1
Har du kontaktet Yousee's kundeservice - også åbent i weekenden ?

Ellers kig her: http://forum.recordere.dk/forum_topics.asp?FID=50&title=yousee-digital-modtagere

Masser af svar omkring Yousee ...lyder til du ikke har DVB-C i dit TV.
Avatar billede johs_j Novice
16. april 2011 - 17:51 #2
Du skriver ikke noget om hvem der leverer dit tvsignal; men jeg havde det samme problem da jeg gik over til digital tv. Jeg får mit signal fra Yousee, så jeg kontaktede dem, og der kom en montør ud. Han fandt et filter i en boks uden på huset som ikke skulle være der, og da den blev fjernet var alt ok. Det kostede naturligvis ikke noget.
Hvis du får dit signal fra Yousee kan du jo gøre det samme, men er det et andet selskab der leverer dit signal er det jo dem du skal have fat i.