Avatar billede Vivivroue Nybegynder
15. april 2011 - 22:27 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Menu rykker sig ved + eller - %

Hej.

Jeg har lavet denne side.

www.baalbyg.dk

1. Jeg kan ikke få den til at passe i højre side. Se hover.

2. Hvis jeg zoomer ud, falder "Kontakt" ned på næste linie. Hvordan forhindre jeg dette? Menuen skal gerne bare blive det samme sted i forhold til det øvrige design.

Her er CSS'en

http://baalbyg.dk/style.css

Håber I vil hjælpe.
Avatar billede Six Nybegynder
16. april 2011 - 01:32 #1
Har du fået det til at virke? Der er ikke noget der flytter sig i firefox 4 :)
Avatar billede zips Juniormester
16. april 2011 - 11:41 #2
Sæt en bredde på din .menu li width:120px; og slet margin-left: 2px;
Avatar billede Six Nybegynder
17. april 2011 - 22:50 #3
Du skal i øvrigt lukke dine spørgsmål. Nu kan jeg se at du har så mange point ude, at det faktisk pt. er flere ude, end du har hjemme. Du har ikke lukket et eneste af dine spørgsmål du har oprettet på eksperten.

Læs her hvordan du gør: http://www.eksperten.dk/faq#faq-3

Og så er det i øvrigt ikke flinkt, ikke at følge op på sine egne spørgsmål. Folk bruger tid på at hjælpe dig, så er det mindste man kan gøre, at følge op på sine spørgsmål. Jeg ved den kan smutte i ny og næ - Jeg vil bare lige minde/oplyse dig om det :)
Avatar billede Vivivroue Nybegynder
09. juni 2011 - 12:10 #4
Hvordan giver jeg point når der ikke er noget svar???
Avatar billede Vivivroue Nybegynder
09. juni 2011 - 12:19 #5
svar
Avatar billede zips Juniormester
09. juni 2011 - 13:20 #6
Hvis en kommentar har løst dit problem, beder man den som har hjulpet med at lægge et svar, har ingen hjulpet, lægger spøger selv et svar og tager point.