Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
15. april 2011 - 21:41 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

væddemål om password

væddemål om password ved log in

A: Password på PC holder andre folk i huset + gæster + tilfældige personer, der fysisk piller ved PCen ude.

B: Password gør det samme + holder folk på nettet, på ruteren, ja overalt væk fra din pc.

Hvem har ret A eller B
Avatar billede wagfunny Nybegynder
15. april 2011 - 21:45 #1
AAAAAAAAAAAA det er der vist ingen tvivl om.
Avatar billede bufferzone Praktikant
15. april 2011 - 22:05 #2
Det kommer helt an på hvilket password vi taler om og i virkeligheden har ingen af dem ret. Dit password forhindre ikke min adgang til din maskine, hverken ude fra nettet eller slet ikke hvis jeg har fysisk adgang til din maskine. Dit password kan højest sinke mig lidt
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. april 2011 - 22:38 #3
A

#2 er et svar i den sjove ende, for så bogstaveligt kan man ikke tage et så simpelt spøgsmål :D
Avatar billede ksoren Nybegynder
15. april 2011 - 22:44 #4
En fysisk maskine kan man altid pille ved. Et simpelt Windows-password er ganske let at omgå. Så A duer ikke.
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. april 2011 - 22:53 #5
Læs nu bare mandens spørgsmål igen.
Tror ikke i forstår det.
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. april 2011 - 22:54 #6
B er 110% forkert, så det rigtige svar er A i denne sammenhæng.
Avatar billede ksoren Nybegynder
15. april 2011 - 22:56 #7
Jeg undlod også at kommentere på B :)
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
16. april 2011 - 09:49 #8
Flere A mennesker, som vil have points ?

;-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. april 2011 - 16:33 #9
Gider ikke svare ;)
Avatar billede tubber Juniormester
16. april 2011 - 17:18 #10
Hænger nu nok mest til at give bufferzone ret :)

Som jeg læser det så snakker vi her om windows login, hvis det er tilfældet så er A nok mest korrekt, men egenligt beskytter det vel mest mod at komme ind i windows.
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. april 2011 - 17:23 #11
Man kan jo også gå i så små detaljer, at det ligefrem bliver sjovt :D
Avatar billede haverslev Novice
16. april 2011 - 17:33 #12
At #2 ligger det som svar, forstår jeg ikke helt - han er jo direkte hacker i det svar.

Som spørgsmålet er stillet. så er A det rigtigë.
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. april 2011 - 20:55 #13
#12 lige præcis.

Man kan overfortolke så meget at man misforstår spørgsmålet.
Avatar billede glvi93 Nybegynder
14. maj 2011 - 14:10 #14
Nogle folk finder jo passwords ligefrem attraktivt, nogle begynder at prøve at finde frem til et password, bare for at finde frem til det, for sjovs skyld eller den sidste del, at få videre information der ligger bag password'et.
så vil mene passwords både holder folk væk, og trækker folk til.