Avatar billede hanzelanz Nybegynder
13. april 2011 - 11:10 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvordan streamer jeg filer fra min NAS

Jeg har en Netgear readyduo NAS.

Hvordan kan jeg streame filer fra den når jeg tilgår den via WAN fra min laptop.

Jeg har lavet portforwarding så jeg kan sagtens tilgå filerne, som ligger derpå, men når jeg klikker på filerne starter de med at downloade.

OS: xp.
Avatar billede KHHP Juniormester
13. april 2011 - 11:37 #1
Nu har jeg ikke den helt store forstand på NAS, men jeg ville mene, at du skal ændre noget i NAS'ens opsætning, for at den streamer bestemte filtyper i stedet for at downloade dem.
Avatar billede hanzelanz Nybegynder
13. april 2011 - 14:29 #2
Jeg kan ikke helt se hvor det skulle være.
Avatar billede KHHP Juniormester
13. april 2011 - 16:11 #3
Tror det er i indstillinger, ellers kig i manualen til din NAS.
Avatar billede hanzelanz Nybegynder
17. april 2011 - 12:31 #4
.
Avatar billede Jonas Nybegynder
30. oktober 2011 - 15:34 #5
Fandt du nogensinde ud af det her? Står med samme problem bare med en anden NAS...
Avatar billede hanzelanz Nybegynder
03. november 2011 - 10:09 #6
Nej desværre ikke. Har opgivet det.
Avatar billede Jonas Nybegynder
03. november 2011 - 10:16 #7
Æv... der må da findes noget "SAMBA over internettet"-agtigt noget... Jeg er selv ved at opgive lidt:(