Avatar billede jalind Nybegynder
11. april 2011 - 12:03 Der er 1 kommentar

Er en macbook pro 13" det rigtige valg til studiet

Hej

Jeg overovejer at købe en Macbook 13" til 8.900 kr. Men ved ikke så meget om Mac så har ingen ide om det vil være et dårligt valg af bærbar, når den skal bruges til studie på DTU (bygningsingeniør)?
Hvordan er den model også med støj har læst noget med at nogle mener at harddisken larmer en del ellers nogle som mener det er blæseren ? For jeg gider ikke give 8.9000 kr for en computer der larmer som et tog.

På forhånd tak for hjælpen

Mvh Jacob
Avatar billede egidiussen Nybegynder
11. april 2011 - 14:19 #1
Hejsa
Du kan være helt sikker på at den ikke larmer fra hverken harddisk eller blæsere - den er heller ikke lydløs (dog næsten). Hvis du går meget op i at den skal være næsten lydløs så køb en macbook med SSD-disk (den er helt lydløs og den bliver ikke varm som en almindelig disk og derfor vil blæserne også køre mindre i computeren).

Skipper