Avatar billede Bombardio Nybegynder
10. april 2011 - 10:29 Der er 9 kommentarer

Hjælp - Ingen forbindelse til sitet www.24.dk

Hejsa - Jeg bruger dagligt sitet 24 timer, men kan lige pludselig ikke få forbindelse til det-

Først troede jeg, at det havde noget at gøre med min browser og skiftede derfor over til en anden, men problemet er der ligemeget hvilken browser jeg bruger.

Er der nogle, som kan hjælpe mig? På forhånd tak!
10. april 2011 - 10:35 #1
Samme her -> www.24.dk/

Så den er nok 'syg' ...
Avatar billede Bombardio Nybegynder
10. april 2011 - 10:37 #2
Du kan altså heller ikke komme ud på 24 timer? Hvad kan det dog skyldes??
Avatar billede hmj_tek Nybegynder
10. april 2011 - 10:37 #3
Bombardio:

Jeg kan heller ikke komme på. Der opstod åbenbart problemer hos dem i går.
10. april 2011 - 10:38 #4
<Bombardio> -> PS: Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over...
Avatar billede Bombardio Nybegynder
10. april 2011 - 10:42 #5
Ok, ja hmj - det lyder da voldsomt, at man er så lang tid om at løse sådan et problem- GISP!!
karise larry : Er det rigtigt nu?
10. april 2011 - 11:39 #6
<Bombardio> -> Det er nu stadig lagt som [svar] i ovenstående #5 ...
Avatar billede Bombardio Nybegynder
10. april 2011 - 16:11 #7
Der er stadig ingen forbindelse til 24 timer????
10. april 2011 - 17:15 #8
Nope!

(Kommer nok først op igen i løbet af mandag - arbejdsdag...)
08. maj 2011 - 12:06 #9
... Har du fået forbindelse ?
Det har vi andre da ... sååå...

www.eksperten.dk/faq#faq-3-5
www.eksperten.dk/faq#faq-3-4