Avatar billede Awais1DK Nybegynder
08. april 2011 - 15:10 Der er 2 kommentarer

Program til at vise hvordan ens hjemmeside ser ud med forskellige browser og skærmopløsninger.

Hej alle sammen.
Som sagt leder jeg efter et program eller en funktion på internettet, der skal kunne visse hvordan ens hjemmeside ser ud med forskellige browser og skærmopløsninger.

Jeg kender til forskellige hjemmesider, hvor man kan tjekke hvordan ens egen hjemmeisde ser ud med forskellige browser, men vil godt høre om der findes et program, evt til MAC :) ?

Tror desuden mange vil have glæde af sådan et program ;)
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
08. april 2011 - 15:19 #1
Så vidt jeg ved virker diverse hjemmesider der gør sådan noget typisk ved er at de kører alle browserne hen på en given side og så tager et screenshot af det og lægger klar til udefrakommende.

Derfor skal du bare kører alle siderne igennem med den rigtige browser, det kan evt. startes automatisk med (til windows:) en bat fil. Tror apples hedder applescript eller noget. Hver dog opmærksom på at for at kunne teste IE så skal du have Windows kørerende.
Avatar billede mrjowns Novice
08. april 2011 - 16:45 #2
Du kan bruge Adobe BrowserLab - det er gratis og her kan du teste alle browsere og versioner i alle OS'er. Det kræver blot at du opretter et Adobe ID.

https://browserlab.adobe.com/en-us/index.html