Avatar billede rix Praktikant
07. april 2011 - 08:29 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

modtager ingen email når mit spøgsmål bliver besvaret

Hej jeg har i et stykke tid ikke modtaget email om at der er kommet en email når nogenhar besvaret mit spøgsmål jeg har undret mig over det i starten trode jeg det var mine indstillinger i min profil men de er som de skal være og har ikke blokeret email fra eksperten
07. april 2011 - 21:06 #1
Bruger du en TDC baseret Mail ?
Der er en tendens til at (automatisk) E-mail fra Eksperten.dk bliver nappet af TDC's Spamfilter, og ender så i de evige bitmarker og kommer aldrig til dig...

Derfor har jeg måtte skifte til en GMail kun til Eksperten.dk 'ting' ...
Avatar billede rix Praktikant
07. april 2011 - 22:18 #2
nej jeg bruger jubii
Avatar billede egmose Novice
11. april 2011 - 16:39 #3
Prøv at tilføjge noreply@mail.eksperten.dk til afsendere der er tillid til ;)
Avatar billede rix Praktikant
11. april 2011 - 20:17 #4
ved ikke om det hjælper men kan du ikke lige sende en kommertare så kan man se om det virkede :D
Avatar billede rix Praktikant
14. april 2011 - 21:40 #5
det virkede tak