Avatar billede henricus Nybegynder
06. april 2011 - 17:15 Der er 13 kommentarer

office afinstallation

Jeg kan ikke afinstallere office 2003, vælger kontr. panel, tilføj-fjern programmer.. den siger ugyldig afinstal program. Når jeg sender mail via outl.expess kommer ..forbereder installation. tdc siger at mail konto er ok. Hvordan få jeg så afinstalleret office? har ikke så meget lyst til at formatere.. tak for hjælp
Avatar billede vejmand Juniormester
06. april 2011 - 17:22 #1
Outlook Express er ikke en del af Office pakken, og har intet med Office pakken at gøre. Det har derimod Outlook.

Hvilket program er det du bruger? Outlook Express eller Outlook?
Avatar billede lzs Nybegynder
06. april 2011 - 19:38 #2
Du kan prøve at se her http://support.microsoft.com/kb/290301 det virker nogle gange, andre gange kan det dog godt være meget mere besværligt.
06. april 2011 - 20:10 #3
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, ... ?

www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html - som "Plan B" ...

<henricus>: Du vender vel tilbage igen ? Det har du ikke gjort ved dine tidligere spørgsmål ???
Avatar billede henricus Nybegynder
07. april 2011 - 15:02 #4
Jeg bruger outlook express
Avatar billede vejmand Juniormester
07. april 2011 - 15:53 #5
Prøv at klikke på følgende exe fil via stifinder: C:\Programmer\Outlook Express\msimn.exe

Hvad sker der så?
Avatar billede henricus Nybegynder
07. april 2011 - 16:35 #6
Der stå msimn otlook express
Avatar billede vejmand Juniormester
07. april 2011 - 16:42 #7
Hvad mener du med Der stå msimn otlook express
?????

Du skal dobbeltklikke på exe filen, hvad sker der så?

PS: Husk at sende egne indlæg som Kommentar og ikke som Svar.

Svar er tiltænkt løsningen, så der kan tildeles point, som tak for hjælpen.
Avatar billede henricus Nybegynder
07. april 2011 - 17:25 #8
Ja men, når jeg klikke på den kommer outl expr mail frem
Avatar billede henricus Nybegynder
07. april 2011 - 17:34 #9
Der er ikke nogen exe filen på
Avatar billede vejmand Juniormester
07. april 2011 - 17:36 #10
Undskyld, jeg er lidt forvirret.....

Ja men, når jeg klikke på den kommer outl expr mail frem

Kan du så ikke sende mail, når den er fremme?
Avatar billede henricus Nybegynder
07. april 2011 - 17:46 #11
Ja, jeg kan sende mail men den siger forbereder installationen...windows instaler
Avatar billede vejmand Juniormester
07. april 2011 - 17:58 #12
Du bliver nødt til at være mere nøjagtig i din beskrivelse, det nytter ikke noget at vi skal gætte os frem......

Som jeg forstår det:
Når du klikker på filen C:\Programmer\Outlook Express\msimn.exe åbner Outlook Express.
Kommer meldingen forbereder installationen...windows instaler allerede når programmet åbnes, eller hvordan?
Avatar billede henricus Nybegynder
07. april 2011 - 18:00 #13
Ok vejmand, jeg må af sted nu, jeg kontakter dig igen i morgen after arbejd, tak for hjælp