Avatar billede dosdesign Juniormester
06. april 2011 - 16:59 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Windows Live Messenger Logger ikke auto på ved windows start

Hej

Har brugt Windows Live Messenger i flere år uden bøvl - Men nu  Logger den ikke pludselig automatisk på ved windows start - der kommer bare den der boks op om jeg vil logge på og ja der er i indstillinger flueben ved at den skal logge på ved windows start og jeg mener ikke jeg har ændret nogle indstillinger ellers - hvordan kan det være mon ??
Avatar billede pstidsen Novice
06. april 2011 - 17:07 #1
Prøv at opdatere til seneste version.
Avatar billede dosdesign Juniormester
06. april 2011 - 18:01 #2
Det er den nyeste, vil jeg mene, der er ikke kommet nogen popup eller noget om der er nyeste version, som der altid plejer at gøre !
Avatar billede tiger_dk Mester
06. april 2011 - 18:30 #3
prøv at geninstallere det, det plejer som regel at hjælpe, når noget ikke virker efter hensigten !
Avatar billede dosdesign Juniormester
06. april 2011 - 19:49 #4
ok men hvordan, jeg har jo bare kørt en update sidste gang via nettet uden at hente exe filen - så jeg ved ikke lige hvilken een jeg skal geninstallere
Avatar billede tiger_dk Mester
07. april 2011 - 08:15 #5
Hvad af styresystem har du ? er det XP, Vista eller 7
Avatar billede dosdesign Juniormester
07. april 2011 - 08:30 #6
XP Pro servicepack 3
Avatar billede Slettet bruger
17. april 2011 - 08:02 #7
det er fordi den er udvidet med en ekstra sikkerhed og siden har den drillet i den grad
du kan gå i egenskaber kompabilitet og ændre den til et andet styresystem men om det vil virke i xp ved jeg ikke

i win 7 har jeg slået den ned på vista service pack 2 og så virker den men hvorfor den ikke virker med kompabilitet med win 7 der jo også står der er et godt spørgsmål

men skriv til dem og brok dig over deres manglende bruger venlighed
Avatar billede dosdesign Juniormester
06. maj 2011 - 09:02 #8
Er det i msn jeg skal gå ind i egenskaber kompabilitet - hvor er det ?? Det virker stadig ikke træls
Avatar billede Slettet bruger
07. maj 2011 - 07:40 #9
spørgsmål oprettes med kommentar
man svarer ved at bruge kommentar
når du er tilfreds beder du vedkommende lægge et svar du accepterer
opnår du IKKE noget lægger du selv et svar og accepterer
så svar er kun til lukning af spørgsmål

start - søg messinger højreklik på den og gå i egenskaber der ligger den

endnu en gang det er et nyt sikkerhedtiltag fra messengers side
men sæt den på vista servicepack 2 - der står min og af og til logger den auto på - du burde også beklage microsoft deres lidet brugervenlioge adfærd ved at skrive til dem
Avatar billede dosdesign Juniormester
09. maj 2011 - 09:07 #10
Ok det kan jeg ikke i XP kanb kun vælge win 95 og ME og 2000 og det hjælper ikke skifte men bare læg et svar hvis du vil ellers ghør jeg selv - har bare vænnet mig til selv at logge ind
Avatar billede Slettet bruger
09. maj 2011 - 20:43 #11
ok