Avatar billede simondid Nybegynder
05. april 2011 - 21:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

IOS development hvordan griber man bedst et project an?

hey

jeg er forholds vist ny i programerings verdenen jeg har da arbejdet på et pa projecter aflene men mangler lidt en måde at gribe disse projecter an på efter som de efter hånden bliver rimlig store og ikke noget man laver i løbet en 2 uger længere

det jeg spørg om er hvilke tanker bør man gøre sig inden man starter et project hvor starter man ??
Avatar billede arne_v Ekspert
05. april 2011 - 22:27 #1
Process:
- krav
- arkitektur
- multiple iterationer
  - design
  - implementation
  - test

Vaerktoejer:
- source control
- bug tracking
- UML vaerktoej
Avatar billede simondid Nybegynder
20. april 2011 - 08:54 #2
takker for svaret beklager den lange tid der gik ind jeg svared men tog lige på ferie :-)

jeg tænkte på arne kunne det være du kan give en beskrivelse af alle disse ting ???

men eller bare lige smid et svar og du skal få nogle points :-)
Avatar billede arne_v Ekspert
20. april 2011 - 21:19 #3
Avatar billede arne_v Ekspert
20. april 2011 - 21:19 #4
og et svar