Avatar billede bavingo Nybegynder
05. april 2011 - 15:37 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Feedback på logo design til personligt portfolio

Jeg er pt. igang med at lave et logo og har lavet disse 9 forskellige, er der nogen af disse i ville favorisere, eller har i nogle inputs for / imod mine logovalg.

Jeg vil gerne vente med at beskrive logerne til senere, da jeg gerne vil have jeres førstehånds indtryk.

Her er linket til grafikken:

http://kclausen.dk/KClausenLogo.jpg

På forhånd tak :-)
05. april 2011 - 16:16 #1
Den sidste, I, er helt klart den bedste.  Da jeg saa siden med de ni logos fokuserede mine oejne automatisk paa denne.  Den er den roligste og mest harmoniske.  De foerste 7 skaemmes, i mine oejne, ved den 'brudte venstre del' - det at faa de to stykker samlet til en vinkel i h og i hjaelper, og af de to har i den klare fordel over h at linie-stykkerne kun har to retninger,skraat til hoejre og til venstre, hvor h har en tredje, vandret, for oejnene at holde rede paa.
Avatar billede bavingo Nybegynder
05. april 2011 - 21:41 #2
Super god feedkback.

Tak for det :D
Avatar billede Himbear Nybegynder
06. april 2011 - 05:18 #3
Jeg er enig. Den sidste er den bedste - den ligner bedst bogstaverne.

Dog tror jeg det vil være et endnu bedre logo design hvis du laver en lodret streg efterfulgt af to pile. Det vil sige cirka sådan her  l<<

Så tror jeg bedre man kan se, at det er et k og samtidig så er logoet enkelt og stilrent. Det er et forsøg værd :-)
11. april 2011 - 19:36 #4
bavingo, forventer du flere indlaeg (nu hvor spoergsmaalet er en uge gammelt og 'under horisonten')?  Ellers vil jeg foreslaa at du lukker spoergsmaalet saa det ikke laengere staar som aabent i min (og andres) liste af indlaeg.
Avatar billede MartinAlb Nybegynder
12. april 2011 - 01:08 #5
Rent grafisk syntes jeg at A er det flotteste, mens det sidste billede ligner bogstaverne bedst.
15. april 2011 - 09:10 #6
bavingo, saa kom der alligevel et indlaeg mere.  Men hvad er din videre hensigt med denne traad?  Du har vaeret tavs siden 5 april.
Avatar billede Rosenborg Praktikant
20. april 2011 - 23:58 #7
Jeg stemmer på B, den siger mig mest af dem alle.
Avatar billede zacariaz Nybegynder
21. april 2011 - 02:52 #8
Jeg har ikke nogen holdning om hvilken der er bedst, da jeg ærlig talt ikke synes at jeg kan finde K'et i nogen af dem. Jeg synes dog at de er flotte.

Jeg vil også lige benytte lejligheden til at bemærke at disse logoer vil være perfekte at øve på, hvis du kunne tænke dig at kode svg, i hånden altså. ;)