Avatar billede jpho Nybegynder
04. april 2011 - 10:52 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvordan kan en indholdsfortegnelse udskrives når de kapitler der henvises til er fjernet?

Jeg har lavet en fil med en indholdsfortegnelse. Jeg har fjernet nogle af de kapitler der henvises til, men vil gerne udskrive og gemme den oprindelige indholdsfortegnelse sammen med de kapitler der ikke er slettet.
Når jeg skriver ud står der at bogmærke mangler istedet for sidetal ved de kapitler som er fjernet.
Hvordan udgår jeg det?
04. april 2011 - 11:07 #1
Undlad at slette de overskrifter, der genererer indholdsfortegnelsen, eller styr indholdet af indholdsfortegnelsen manuelt.

Den automatisk genererede indholdsfortegnelse kan ikke benytte indhold, der er slettet.
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
04. april 2011 - 11:32 #2
...eller:

Hvis du blot er interesseret i at have en udskrift af indholdsfortegnelsen med alt det oprindelige indhold, kan det godt lade sig gøre. F.eks. sådan:

Indholdsfortegnelsen er et felt. Man kan låse felter. Hvis du - før du sletter afsnittene eller i det mindste før indholdsfortegnelsen opdateres - markerer indholdsfortegnelsen og taster Ctrl+F11, låses feltet, og indholdsfortegnelsen opdateres ikke. Udskriv det ønskede. Lås indholdsfortegnelsen op igen ved at markere den og taste Ctrl+Shift+F11, så den igen vil blive opdateret som normalt.
Avatar billede jpho Nybegynder
04. april 2011 - 11:44 #3
Til Lene Fredborg

Det var lige netop den løsning jeg havde brug for. Send mig et svar så du kan få dine velfortjente point.
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
04. april 2011 - 12:43 #4
Kommer her.