Avatar billede henricus Nybegynder
01. april 2011 - 07:44 Der er 13 kommentarer

outlook express

Hej, jeg har fjernede min office pakken og siden kan jeg ikke sende mail over outlook express, jeg fik eller ikke en cd med windows XP da jeg købte min bærbare men en operating system recovery disk for windows XP home edition SP2 og en drivers & utilities. Kan men reparere Explorer 8 eller har i et forslag? Tak på forhånd Rik belgier
Avatar billede 220661 Ekspert
01. april 2011 - 08:43 #1
Du kan heller ikke tilføje den ved at gå i tilføj fjern og vælget Windows komponenter?
Spørger den om disk her?
Avatar billede henricus Nybegynder
01. april 2011 - 09:11 #2
Ja, den spørge om disk
Avatar billede henricus Nybegynder
01. april 2011 - 09:13 #3
når jeg vil sende  via outlook express viser den (windows installer)..forbereder installatione
Avatar billede henricus Nybegynder
01. april 2011 - 09:15 #4
kan det være fordi jeg har afinstaleret office pakken?
Avatar billede Poko1 Ekspert
01. april 2011 - 09:33 #5
Prøv at gå til Microsoft og downloade Outlook Express og geninstallere den.
http://support.microsoft.com/kb/307295
Avatar billede Slettet bruger
01. april 2011 - 11:07 #6
#4 Outlook Express er integreret i Wind XP og har intet med Officepakken at gøre.
Avatar billede Poko1 Ekspert
01. april 2011 - 11:33 #7
Jeg kan godt forestille mig at det sker hvis du har brugt office Outlook! og den spørger om du vil bruge den som din mailbrowser.
det er selvfølgeligt ikke sikkert det er derfor MEN? instaler office igen og tryk derefter på Outlook Express og gør det til din Mailbrowser. prøv så at afinstallere Office pakken.
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. april 2011 - 19:52 #8
Prøv en bedre kategori næste gang.
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. april 2011 - 19:53 #9
Du bruger konsekvent den forkerte...
Avatar billede Slettet bruger
01. april 2011 - 23:01 #10
#8 Bland dig dog udenom, du sidder jo kun som " politimand " og søger fejl i katekorierne, uden at hjælpe.
Avatar billede Poko1 Ekspert
01. april 2011 - 23:13 #11
Melder mig ud
Avatar billede 220661 Ekspert
02. april 2011 - 07:38 #12
Har kun lige nu tænkt på at det er lagt i den rette kategori, og jeg må da indrømme jeg ikke ser efter dette.
Og med det nye søgesytem der er kommet her på eksperten kan man alligevel ikke bruge disse kategorier optimalt da du ikke kan søge direkte i dem.
Så det er jo kun for dem der har en kategori som de overvåger det er møntet på.
Avatar billede 220661 Ekspert
02. april 2011 - 07:39 #13
skulle selvfølgelig have stået ikke lagt i rette kategori.