Avatar billede michael_stim Ekspert
31. marts 2011 - 12:38 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Kommentar under oprettelse forsvinder

Har nu oplevet et par gange at mine kommentarer forsvinder når jeg klikker på "Opret". Det er ret frustrerende at have brugt sin tid på at hjælpe andre og det så bare forsvinder.

Tror nu iofs heller ikke dette bliver læst af co-admin eller andre der kan gøre noget ved det, men kommer da af med mine frustrationer.

Pause fra mig herinde.
Avatar billede patrickreck Nybegynder
31. marts 2011 - 13:16 #1
Ditto :-)
Avatar billede keysersoze Guru
31. marts 2011 - 13:46 #2
Jeg tror heldigvis ikke at kommentarerne forsvinder - de bliver bare ikke synlige. Ofte hjælper det at poste en ny kommentar.
Avatar billede michael_stim Ekspert
31. marts 2011 - 14:05 #3
Ville ønske du havde ret keysersoze :(

Har opdateret, gået frem og tilbage osv. De er væk.
Avatar billede keysersoze Guru
31. marts 2011 - 14:23 #4
altså - poste en ny kommentar i samme spørgsmål :)
Avatar billede michael_stim Ekspert
31. marts 2011 - 14:37 #5
Det har været som første kommentar i tråden, begge gange.
Avatar billede keysersoze Guru
31. marts 2011 - 14:57 #6
jojo - men hvad så hvis du laver en nummer 2 kommentar? Har du evt et eller flere links?
Avatar billede michael_stim Ekspert
31. marts 2011 - 15:06 #7
http://www.eksperten.dk/spm/935615

Jeg kan også oprette en kommentar, gå 3 skridt tilbage, kigge ud af vinduet, sige "jeg kan, jeg vil, jeg må" 3 gange, gå tilbage, opdatere, poste en kommentar mere og håbe på at den første kommentar bliver postet ;o)

Den "forsvinder" keysersoze ;o)
Avatar billede keysersoze Guru
31. marts 2011 - 15:26 #8
Ok - men så er fejlen blevet forværret, for tidligere blev kommentaren bare ikke synlig men dog stadig gemt og, med lidt held, vist næste gang der kom en opdatering til spørgsmålet.

Send en mail til Admin Lars - så er der måske lidt mere held end med mine kommentarer :)
Avatar billede michael_stim Ekspert
31. marts 2011 - 15:37 #9
Det er ikke det gamle cache problem, hvis det var det du tænkte på.
31. marts 2011 - 16:43 #10
Du/I skal lige fortælle hvilken Browser / version du/I benytter!!

Der er (stadig) et problem ved brug af den gamle IE6. Og dette vil ikke blve rettet...
Avatar billede michael_stim Ekspert
31. marts 2011 - 17:40 #11
Men herregud krise--larry, der er vel ingen med respekt for sig Selv, der stadig bruger den browser. Sidder med ff4.
31. marts 2011 - 21:44 #12
((Det var bare hvis så fremt i fald *S* ...))
Avatar billede michael_stim Ekspert
15. april 2011 - 07:24 #13
Må hellere lukke. Kan se at jeg har skrevet "krise--larry", det var ikke meningen, skrevet med mobil ;o)