Avatar billede Mr-Petersen Nybegynder
30. marts 2011 - 08:55 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Webhotel hvor include er ok

Hej
er der en der kan fortælle mig hvor jeg finder et webhotel hvor jeg kan include fra eller hvor det kan slåes til
Avatar billede majbom Novice
30. marts 2011 - 09:01 #1
det tror jeg du kan alle steder?

har du et eksempel på et sted man ikke kan?

i hvert fald ved jeg at man kan på one.com
Avatar billede repox Seniormester
30. marts 2011 - 09:02 #2
Er tanken at du vil include en ekstern fil? Altså, en fil et andet sted end på dit eget webhotel?
Avatar billede majbom Novice
30. marts 2011 - 09:06 #3
-> repox - ja okay, den havde jeg ikke lige tænkt over - så er der nok ikke nogle steder det virker :)
Avatar billede Mr-Petersen Nybegynder
30. marts 2011 - 09:20 #4
det er det jeg gerne vil repox, det skulle jeg nok lige have været mere tydelig.

er jeg ude i at skulle sætte min egen server op for at kunne include der fra ?
Avatar billede repox Seniormester
30. marts 2011 - 09:28 #5
Nej, du kan anvende cURL til at opnå noget der ligner - medmindre det er fordi du vil inkludere en PHP fil som skal eksekveres på lige fod med dem på dit eget hotel (det kan naturligvis godt lade sig gøre, men det er en større sikkerhedsrisiko).

Så måske du skulle uddybe hvad det er du vil inkludere og hvad du forsøger at opnå?
Avatar billede Mr-Petersen Nybegynder
30. marts 2011 - 10:44 #6
Jeg ønsker at include et track and trace system på kundens webside, men kan ikke lige finde på andre muligheder end include.
Avatar billede repox Seniormester
30. marts 2011 - 10:57 #7
Hvad er et 'track and trace' system? Du bliver nød til at være mere uddybende hvis du skal have et brugbart svar.

Du skal tænke på at der ikke er nogen af os her, der kan læse dine tanker, selvom det måske for dig virker temmelig åbenlyst.
Avatar billede Mr-Petersen Nybegynder
30. marts 2011 - 11:28 #8
Undskyld når man sidder med hovedet nede i koderne, flyver tankerne lidt vildt omkring.

men det er et trackandtrace system hvor brugeren taster sit sags nummer på Firmaets hjemmeside som er et andet site end hvor filerne ligger, den peger på anden side hvor scriptet får fat i DBen og laver de udtræk der skal til for at få vist den sag de leder efter.

men brugeren må ikke se at alt dette sker fra min side, det skal ligge som en underside for mine kunder.

så det jeg vil er at www.minkunde.dk/sagssystem.php endelig min side, så når der bliver lavet updateringer skal der ikke opgraders noget nogen steder. mine kunder skal ikke have koderne til min DB.
Avatar billede repox Seniormester
30. marts 2011 - 11:31 #9
Så ville det være bedre at implementere en form for API fra din side - eller hente det ind i en iframe, når så stor funktionalitet skal foregå.
Avatar billede Mr-Petersen Nybegynder
30. marts 2011 - 11:45 #10
Ok det lyder ikke til at være lige til, men jeg må igang med at sætte mig ind i API, som jeg ingen anelse om hvad er
Avatar billede repox Seniormester
30. marts 2011 - 11:57 #11
Avatar billede Mr-Petersen Nybegynder
30. marts 2011 - 12:49 #12
det ser ud til at være en stor opgave, kan du smide et svar
Avatar billede Mr-Petersen Nybegynder
31. marts 2011 - 08:01 #13
Jeg har løst sagen med en Iframe så nu virker det uden API
Avatar billede Mr-Petersen Nybegynder
31. marts 2011 - 08:35 #14
men mangler stadig svar fra repox
Avatar billede Mr-Petersen Nybegynder
04. april 2011 - 10:47 #15
grunder repox ikke svare ligger jeg et svar