Avatar billede bromer Nybegynder
06. januar 2000 - 15:31 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Se lige på denne side tak.

Hvad synes i om denne side.

Jeg ved godt at siden ikke virker i netscpae pga, et manglende tag, men ellers. Husk på at det kun er en betaversion

Avatar billede snowball Novice
06. januar 2000 - 15:32 #1
FED SIDE !!! *GG*

øhhh...hvor er linket ???

Snowball
Avatar billede bromer Nybegynder
06. januar 2000 - 15:35 #2
pis, det har jeg lige nakket andre for

http://www.wiktor.dk/~bromer/html/

Så må jeg nok heller fordoble pointene
Avatar billede itux Nybegynder
06. januar 2000 - 15:36 #3
Den er kanonperfekt. Jeg elsker sådan nogen sider, dem burde der være flere af!! :P
Avatar billede thoeger Nybegynder
06. januar 2000 - 15:47 #4
ganske overskulig og hurtig det er lækkert designet er selvfølgeligt ikke noget mesterværk men det er jo heller ikke meningen. Indholdet er ligeledes godt!!

//Thoeger
Avatar billede cyberesben Nybegynder
06. januar 2000 - 19:25 #5
jaa lortet virker ikke i netscape! hvad med at rette det?

designet er meget plain kedeligt og uoverskueligt og logoet øverst er noget der er lavet på 3 min i PS
Avatar billede Slettet bruger
07. januar 2000 - 00:27 #6
Hvad skal den forestille?
Avatar billede cyberesben Nybegynder
07. januar 2000 - 00:48 #7
itux og bromer synes DU det er sjov med alt det useriøse lort DU laver?
Avatar billede bromer Nybegynder
14. januar 2000 - 22:15 #8
Helt ærlig. cyberesben du er da den største nar. Hvis man ser i gennem de svar du har givet folk, ville jeg sige at du var den mest højrøvede person der fandes, men det er jo kun min mening. Kort sagt, du er BELASTENDE