Avatar billede Hagster Nybegynder
25. marts 2011 - 14:19 Der er 3 kommentarer

Canon Eos 550D eller Sony Alpha A33

Hej

jeg er ved at købe nyt kamera. jeg skal bruge det til at tage billeder af familien, naturen og hundene når vi er ude.

jeg var blevet hugt på Canon 550D men elgiganten ville hellere sælge mig deres Sony Alpha A33. >Mit spørgsmål her er så hvilket et af dem er bedst. de ligger noget nært det samme i pris.

Mvh Haggster
Avatar billede larsen45 Juniormester
25. marts 2011 - 14:44 #1
Jeg vil sige Canon 550D, efter at have læst spec.

Men ikke sagt at Sony også har et godt produkt i A33.

Jeg skal dog ikke bestemme, hvad du i sidste ende køber, det er din egen personlige beslutning.
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. marts 2011 - 20:35 #2
Tip!!!

Tjek kategorien næste gang. Der er tilmed en boks der de fleste gange fortæller hvad den valgte kategori bruges til... :)
Avatar billede Hagster Nybegynder
25. marts 2011 - 22:37 #3
Takker for tippet john ;o)