Avatar billede hebo2000 Nybegynder
24. marts 2011 - 07:36 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

headset med god lyd

Hej,

Jeg skal bruge et headset til min computer hvor jeg kan optage lyd i en super kvalitet mens jeg laver webinars. er der nogen som kender til et godt headset. Det er meget vigtigt at lyder er i top!!!

tusinde tak.
Avatar billede Safeman Nybegynder
24. marts 2011 - 07:47 #1
Jeg har ikke et selv, men jeg ved (fordi jeg har prøvet dem) at Bose laver nogle super fede headset. De er bestemt ikke billige, men prøv dem i en butik og hør hvad du syntes.

Good luck,
-Safeman
Avatar billede hebo2000 Nybegynder
24. marts 2011 - 08:44 #2
det vi jeg prøve, tak for tippet.

Hvis der er andre som har erfaring med gode headset, hører jeg gerne fra jer...
Avatar billede magic-mouse Novice
24. marts 2011 - 08:53 #3
Har et Steel Series 5H, der er fantastisk lyd i dem. Desværre hjælper det ikke meget for mig da stemmen er i dårlig kvalitet :)
Avatar billede Skillzmize Nybegynder
24. marts 2011 - 09:14 #4
Steel series laver nogle fede headsets til omkring 500-700kr. Der er rigtig god lyd i!
Avatar billede hebo2000 Nybegynder
24. marts 2011 - 09:33 #5
Hej Magic mouse, er det din stemme eller lyden den optager???

Skillzmize - ved du om lyden den gengiver/optager derfra også er god - det er ikke så vigtigt med lyden i selve hovedtelefonen. Det er vigitig at lyden er i top kvalitet - altså min tale...
Avatar billede Skillzmize Nybegynder
24. marts 2011 - 09:44 #6
Jeg har snakket via skype med nogle som har dette headset, og det er rigtig godt. De bruger vist nok samme teknologi som iPhone 4. 2 mikrofoner, og teknologien gør at den ikke bare tager hvilke som helst baggrundslyde med.
Avatar billede hebo2000 Nybegynder
24. marts 2011 - 09:48 #7
det lyder fedt, du får point og jeg vil straks teste det!
Avatar billede magic-mouse Novice
24. marts 2011 - 11:04 #8
Det er en vinkel rettet mikrofon så der er ingen baggrundslyd. Eller meget begrænset. Med godt software til dit lydkort kan du eliminere baggrundslyd med 99,9%

#5, det med stemmen var et åbenbart svagt forsøg på at være morsom. Du ved i samme stil som når der er et skilt på spejlet med "forvringet billed kvalitet".
Avatar billede Skillzmize Nybegynder
24. marts 2011 - 12:45 #9
Held og lykke med testfasen :p
Avatar billede hebo2000 Nybegynder
24. marts 2011 - 14:00 #10
tusinde tak til jer begge for input. har bestilt Steel Series 5H i dag, glæder mig meget til at prøve den!!!
Avatar billede Skillzmize Nybegynder
25. marts 2011 - 09:54 #11
Det er et møgfedt headset det der.

Vend gerne tilbage med din oplevelse af det.
Avatar billede hebo2000 Nybegynder
25. marts 2011 - 10:02 #12
det vil jeg gøre, håber det kommer med posten i dag.
Avatar billede Skillzmize Nybegynder
30. marts 2011 - 10:43 #13
Hvad så, har du fået en god oplevelse? ;)