Avatar billede cosmo21 Novice
23. marts 2011 - 22:50 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Playstation 3 problem..!!!!! HJÆÆÆLP

Hej alle

Min gamle PS3 konsol (60GB) tænder op og slukker så efter 5 sekunder og går på rødt lys.

1. Er den død

2. kan jeg gøre noget for og se om den ville virke igen, evt skille den ad??

3. Kan jeg stadig kopierer og lave backup af harddisken nu hvor maskinen ikke ville starte op ?
Avatar billede magic-mouse Novice
24. marts 2011 - 08:20 #1
Køb en x-box
Avatar billede stormd Nybegynder
24. marts 2011 - 08:51 #2
prøv det her ...

http://community.eu.playstation.com/t5/PlayStation-3-General-Discussion/PS3-shuts-down-after-few-second-nothing-appears-on-the-screen/m-p/11537262

How to Access Playstation Recovery Menu

1. Turn off Playstation®3.

2. Hold The power button down; The system will turn on and turn off once again.

3. Once the System has been shutdown, re-press you finger until you hear 2 consecutive beeps

4. When you hear the 2 beeps take finger off power button.

5. You will be promted to plug in your controller via usb and then hit the PS button

6. The Recovery menu will pop up.

Pick 'Rebuild database' It will restore the OS. You may lose playlists/messages with this option.

If that fails try 'Restore file system' It will try to recover bad sections of your HDD.

If you manage to get the PS3 up and running again download the new FW to a USB flash drive here:
Avatar billede cosmo21 Novice
25. marts 2011 - 16:39 #3
Har en XBOX 360 også..men den gik da død i januar 2010 RIng of Dead :-)

Dog fik jeg en ny tilsendt..
_______________________________________________________________

Prøvede og finde en recovery menu på den måde men den er vidst stået af.. siger bipbip med grønt derefter gult lys og så rødt blinkende .. YLOD er dommen efter 3 venners mening nu... tænker lidt.. kan man mon sælge en defekt PS3 til noget..(tænker på reservedele nogle evt kan bruge fra den ..drevet er jo fint o.s.v..)
Avatar billede cosmo21 Novice
04. maj 2011 - 22:09 #4
stormd , lig svar så får du point
Avatar billede cosmo21 Novice
15. maj 2011 - 12:25 #5
.
Avatar billede cosmo21 Novice
15. maj 2011 - 12:26 #6
lukker denne

stormd: det hjalp ikke med dit tricks. da der ingen strøm er i forpanelet på konsollen :-(