Avatar billede kronsj Nybegynder
22. marts 2011 - 23:22 Der er 2 kommentarer

Webspeed splitter mail op

En ven har forsøgt at sende en mail med nogle små video-klip på 5-6 MB, gennem sin webspeed konto (oncable.dk). Det resulterede i at jeg modtog over 100 tomme mails, der fik titlen ud fra hvilken del i rækkefølgen den er. TOTALT ubrugeligt. Dette blev gjort igennem Outlook express.

Er der nogen der har oplevet lignende?

Er der noget man kan gøre ved det - ud over at skifte til GMail el. lign?
Avatar billede ksoren Nybegynder
22. marts 2011 - 23:31 #1
Mon ikke det er outlook, som er konfigureret til at splitte filen op? Det ændres i indstillinger.
Avatar billede kronsj Nybegynder
08. juni 2011 - 09:04 #2
Indstillinger ændret - og det løste problemet. Send venligst et svar; så får du de 50 pt.