Avatar billede Archibald Nybegynder
21. marts 2011 - 22:21 Der er 1 kommentar

Printer Canon MP610

Jeg har en printer Canon MP610 som har kørt mange udskrifter i de sidste 3 år.
Nu er den begyndt at lave en FED sort streg på undersiden af papiret, hvilket ikke er pænt at se på, samtidig med at jeg også tit udskriver på begge sider. Det erogså spild af sort farve.
Jeg er ikke klar over om det kommer fra den lille 8 BK eller den store 5 PGBK.
Stregen starter 6,5 cm inde fra venstre kant og er 5 mm bred.
Hvis jeg kører en serie på 5 ens print, bliver stregen svagere og svagere på de sidste sider.
Har du en ide om hvad det kan være?
PS! Jeg har prøvet at udskifte de 2 sorte blækpatroner, men uden held.
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. marts 2011 - 22:32 #1
Velkommen :)

Du har valgt en forkert kategori, da denne som skrevet er til spørgsmål om eksperten.dk