Avatar billede camsti Seniormester
13. marts 2011 - 11:41 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Netbank crasher mit internet!

Mine computere og mit netværk virker perfekt - undtagen når jeg vil overføre penge via NemID!!!
(og der ER masser af penge på kontoen)
Den starter siden op og jeg logger på med nemID  jeg vælger det jeg nu vil foretage mig, indtaster passwordet - og den lukker for internetforbindelsen!!
Jeg kan ikke engang bruge ipconfig /renew .. Fejlmeddelelsen er : Der opstod fejl under frigivelse af grænsefladen Loopback Pseudo-Interface 1 : Den angivne fil blev ikke fundet.
Jeg kan kun komme på nettet igen ved at genstarte computeren.
Jeg har et ADSL-modem og derefter en router. Alle computere og NAS har fast IP. Jeg har forsøgt og få netbank til at virke direkte i ADSL-modemmet med samme nedslående resultalt.
Alt andet Java fungerer perfekt.
NemID og min bank har ingen idéer til hvorfor det sker.
Jeg har naturligvis prøvet at lukke MSE, sætte alle sikkerhedsindstillinger på 0 i Internet Explorer - men samme fejl opstår hver gang : Jeg mister internetforbindelsen og får den kun tilbage ved at genstarte.
Google-søgning har heller ikke umiddelbart givet resultat.
Har Experterne herinde oplevet det før?
13. marts 2011 - 12:27 #1
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, ... ?

---

Men vi har tit oplevet at en Eksperten tråd tilsyneladende helt bliver glemt fra opretterens side ? Eksempelvis her -> www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/camsti Point ude: 810 ? ...

(Du har vist fået det at vide flere gange før...)
www.eksperten.dk/faq#faq-8-5
Avatar billede camsti Seniormester
13. marts 2011 - 12:32 #2
Du sletter da bare spørgsmålet igen .. Det var ikke lige for at blive hængt i gabestok jeg skrev her.

Undskyld.
13. marts 2011 - 12:40 #3
Alt hvad der skrives her på E. står til evig Internet tid...

Men hvis du ikke får nogle indlæg (Kommentar/svar) kan det måske være årsagen...
Avatar billede camsti Seniormester
13. marts 2011 - 12:45 #4
W7

Og jeg kan jo ikke give point til kommentarer så har bedt om svar på det udestående!
Avatar billede Slettet bruger
13. marts 2011 - 13:10 #5
m.h.t. netbank kan min netbank kun funke via 32 bit explorer og ikke via 64 explorer!
Avatar billede Slettet bruger
13. marts 2011 - 13:13 #6
en anden ting om netbank - indimellem bliver JEG nødt til at nulstille explorer for at netbank funker korrekt:
funktioner/internetindstillinger/avanceret
men derefter kommer der jo så lige nogle ting du skal gøre. viser sig henadvejen.
Avatar billede camsti Seniormester
31. marts 2011 - 08:58 #7
svar