Avatar billede dannik Nybegynder
12. marts 2011 - 17:01 Der er 3 kommentarer

lopslag til fødselsdagsliste

Hej

jeg har brug for hjælp vedr. formel til en hjemmelavet " fødselsdagskalender ". Jeg har en ark med fødselsdatoer ( år, måned, dag) og navne/efternavne. I en anden ark har jeg lavet en simple lopslag funktion, hvor jeg ved dagens dato kan se navn på dem den person har fødselsdag - men formlen virker ikke hvis der er flere som har fødselsdag samme dag - den "fanger" kun en af dem. Kan man lave en formel hvor jeg kan se samtlige navne på dem som har fødselsdag på dagens dato ? kan man også lave en formel hvor jeg f.eks. kan se hvem har fødselsdag de næste 30 dage ?
håber nogle hjælpe - jeg er gået i står !
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. marts 2011 - 17:26 #1
Hvad med at følge med i http://www.eksperten.dk/spm/933948 ????
Avatar billede dannik Nybegynder
14. marts 2011 - 10:10 #2
Hej JOhn
hvad mener du ? var det dig som skrev om at Google kalender kan bruges ?
Det er fordi, jeg vil heller bruge regneark - derfor mangler lidt hjælp til en formel - kender du svaret ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. marts 2011 - 10:17 #3
Gider du godt checke din mail for nyt i dine spørgsmål...
Jeg hopper fra.