Avatar billede roskilde1987 Juniormester
10. marts 2011 - 20:38 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Sony Ericsson telefoner som modem.

Min mor ønsker et nyt mobilabbonement og ny telefon.

Hun bor i et hus uden mulighed for fast internetforbindelse, og har derfor et USB modem.

Hun bruger kun nettet sjældent, og somregel kun til facebook og andre små sider.

Tænkte derfor på om man kunne bruge mobilen til at gå på nettet fra computeren, og spare de 150 kr pr. måned, på mobil modemmet..

Jeg havde kigger på en Sony Ericsson T715, med Oister abbonement (1 GB fri data)

Ville dette kunne lade sig gøre?

Og kan det samme lade sig gøre med en Sony Ericsson X 10, mini pro.?

Ian
Avatar billede roskilde1987 Juniormester
14. marts 2011 - 10:52 #1
Ingen der har kendskab til dette?
Avatar billede roskilde1987 Juniormester
06. august 2011 - 15:23 #2
lukket