Avatar billede sermandet Nybegynder
10. marts 2011 - 07:29 Der er 8 kommentarer

Sikkerhed til Windows 7

Er der specielle anti-virus og anti-malware programmer designet til Windows 7 home premium 32 bit? Compen har 1 gb ram.
Avatar billede Slettet bruger
10. marts 2011 - 07:59 #1
avast er helt gratis

http://www.avast.com/en-eu/free-antivirus-download

tryk free antivirus

brug denne gratis til spyware

http://www.malwarebytes.org/

download free version

så er du nogenlunde sikker i win 7 men husk den sunde skepsis for der sidder nogen skiderikker derude hvor den største lyst er at ødelægge din pc for dig
piratbay og andre filhentnings steder ligger der msarte viruser pakket ind i pirat programmerne - der er helt sikkert lavet af profesionelle - du kan ikke umidelbart se at de indeholder noget og det er ikke altid virus programmer finder dem

men i avast er der lavet det der hedder sandbox og hvis den forslår du bruger den funktion er det nok en god ide.
Avatar billede Slettet bruger
10. marts 2011 - 12:01 #2
Næ,på den pc jeg sidder ved nu har jeg installeret Microsoft Security Essentials,er meget enkelt at bruge, men det virker kun på ægte Windåser, og på en anden pc som også har Windows7 som styresystem er Norman Security Suite installeret og bruger også Malwarebytes.
10. marts 2011 - 21:00 #3
Avatar billede Mathiasboegild Nybegynder
11. marts 2011 - 11:37 #4
Hej.

Jeg bruger selv McAfee Security Center (betalt version, fulgte med køb af min bærbare) og Malwarebytes' Anti-Malware (gratis version).
Jeg bruger selv Windows 7 og har ikke haft nogle problemer, endnu.

- MathiasBoegild
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
14. marts 2011 - 00:22 #5
Læser du tests af diverse gratis anti virus programmer, så er mse begyndt at kravle godt op på listen sammen med de andre anerkendte mærker.
Selv vil jeg også anbefale mse.
Avatar billede Slettet bruger
14. marts 2011 - 07:34 #6
test af virus programmer kan du ikke bruge til andet end et blik
ingen ved hvilke betingelser de bruger for deres test

hvis der er 146 millioner brugere kan de nok ikke tage helt fejl

man kan også smide flere hundrede kroner ud på norton eller andre virus programmer der bare er DET bedste - glem det

find et der bliver anbefalet og sæt dig ind hvordan det kører
avast kan det samme som alle de dyre købe programmer
Avatar billede Mathiasboegild Nybegynder
14. marts 2011 - 12:04 #7
Ville også gerne lige sige, at jeg klart ville have et gratis program istedet for det betalte McAfee, hvis ikke jeg havde fået McAfee med ved køb af min bærbare pc. :)
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
14. marts 2011 - 18:58 #8
Hvis du skal have et betalt antivirus program, så nod32 el. kaspersky.
Skal det være gratis, så er microsofts løsning bestemt et værdigt bud.