Avatar billede Oksenfrede Nybegynder
09. marts 2011 - 23:02 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Ny computer lagger i WoW?

Hej alle

Har lige købt denne computer http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?sp=all&pid=4188731
Hvor jeg har smidt dette grafikkort i http://www.kandata.dk/asus-grafikkort-gts250-pcie20-512mb-ddr3-p-49.html
har desuden smidt 2gb ram i, så jeg har 4gb.

Men i wow hakker jeg hvergang jeg kigger rundt, har ikke sætte grafikken højere end "fair".

Nogle der måske kan give mig in forklaring på hvorfor jeg hakker?
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
09. marts 2011 - 23:10 #1
AMD Sempron processere er ikke egnet til spil, ligesom at Intel Celeron processere ikke er beregnet til spil. Vil tro det er det der gør at du ikke kan få ordentlig ydelse.
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
10. marts 2011 - 01:47 #2
Ja, er enig med heinz, det er en ældre sag.
Og 3Ghz for et par år siden er ikke det samme som 3Ghz i dag.
Ligesom en 100hk motor fra 1980 ikke levere den samme ydelse som 100hk fra 2011
Avatar billede Pkallesoe Nybegynder
10. marts 2011 - 08:36 #3
#2 hvorfor levere en 100hk motor fra 1980 ikke det samme som en motor fra 2011 der også levere 100hk ? ;) hvis vi ser bort fra slidtages osv. Men kun måler ud fra de 100hk ? :D
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
10. marts 2011 - 09:20 #4
Fakta er at processoren ikke er lavet til spil, at den tilmed er af ældre dato gør det jo ikke bedre.
Clock-frekvensen er ikke længere en god nok indikator på om processoren er god eller ej.
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
10. marts 2011 - 09:23 #5
Det at den sælges som overclocked synes jeg er ret misvisende. Onboard grafik og en kontor-cpu
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
10. marts 2011 - 11:40 #6
Pkallesoe.
Det gør den ikke fordi vi i dag kan lave motorer som er væsentligt mere effektive, bruger mindre brændstof, fylder mindre.

Den er selvfølgelig ikke slidt, for motoren har jeg ikke været brugt, ligesom at hans nye komputer heller ikke har været brugt indtil han købte den.
Avatar billede Oksenfrede Nybegynder
10. marts 2011 - 17:08 #7
Er sgu lidt skuffet. Havde regnet med det ville give lidt mere ved at flytte mine gamle ting over i den..
men ellers tak for alle svarende :)
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
10. marts 2011 - 17:26 #8
At betale 2000 kr. for en computer man vil spille på er måske også lidt i underkanten.

Jeg lægger et svar her.
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
11. marts 2011 - 11:49 #9
Korrekt, du får måske en fin hverdags maskine for 2000,- men ikke en til spil, der skal du altså lange nogle flere penge over disken.
Avatar billede davidx12 Nybegynder
18. marts 2011 - 09:33 #10
det er ik e ps der er beregnet til spil