Avatar billede jochimwagner Nybegynder
08. marts 2011 - 20:24 Der er 4 kommentarer

Ny computer

hej ! jeg står og skal have en ny computer. jeg har næsten ingen forstand på computere,så vil gerne have jeres hjælp. computeren skal selvfølgelig være stærk og hurtig, men vigtigst af alt, så skal den kunne køre spil rigtig godt. hvad ville være en god computer til mig?

på forhånd tak!
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
08. marts 2011 - 21:26 #1
Jeg har med glæde købt sådan een:
http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&menu=computer&varenr=99113&type=pcsystem

Fået sat en speciel opstartsdisk på - og noget støjdæmpning!

-ikke billigt - men, for pokker den kører godt!
Avatar billede jlh77 Nybegynder
15. marts 2011 - 13:51 #2
Skal det være en stationær maskine eller en bærbar?

Er du til PC eller Mac? :)

Hvad vil du ca. betale - hvad er dit budget? :)
Avatar billede netatapa Nybegynder
07. maj 2011 - 17:34 #3
Linux, Windows eller Mac OS? Hvad er dit budget?
Avatar billede jannavictoria Nybegynder
25. maj 2011 - 07:20 #4
Jeg foreslår at få en Core i7 med 4 eller 6GB DDR3 Ram plus en god grafikkort for bedre grafik, bør du også overveje en god strømforsyning til at rumme alle de nødvendige strøm til dine spil behov