Avatar billede mik28 Seniormester
08. marts 2011 - 16:39 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

tag i javascript

Jeg har en side som redirecter i forskellige situationer. I den forbindelse vil jeg gerne sætte en værdi ind ved hjælp af et tag

setTimeout("top.location.href = '<mit:tag vardie1="min" vaerdi2="navn" />/restenafminurl'", 5000);

Kan man overhovedet det ?
Avatar billede arne_v Ekspert
08. marts 2011 - 16:53 #1
setTimeout er en JavaScript funktion og mit:tag er dit taglib?
Avatar billede mik28 Seniormester
09. marts 2011 - 12:24 #2
Jepper. Det er fordi jeg i andre sammenhænge bruger tagget til at finde den rigtige server. Vil godt have den ind i mit javascript. Jeg kan vel godt genererer javascript dynamist serverside eller?
Avatar billede mik28 Seniormester
09. marts 2011 - 12:27 #3
Det kan godt være det slet ikke er smart at gøre det på den måde. Jeg kan sette værdien i mit build script og så hente den der fra når jeg bygger i forskellige miljøer. Eller jeg kan bare lade den være statisk. Det sidste er jeg ikke meget for
Avatar billede arne_v Ekspert
09. marts 2011 - 20:32 #4
Umiddelbart burde det virke.

Men jeg vil nok mene at det var paenere at lave et nyt tag som outputter en hel klump JavaScript.
Avatar billede mik28 Seniormester
11. marts 2011 - 09:17 #5
mit mål er i første omgang at få det til at virke :-)
Avatar billede mik28 Seniormester
11. marts 2011 - 11:16 #6
og nu virker det. Juhuuuuuu!
Avatar billede mik28 Seniormester
12. marts 2011 - 09:01 #7
svar tak :-)
Avatar billede arne_v Ekspert
12. marts 2011 - 15:46 #8
ok