Avatar billede pstidsen Novice
04. marts 2011 - 17:37 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Autotekst

Jeg har set at nogle brugere (især karise_larry) bruger den samme tekst igen og igen. F.eks. skriver karise ofte:
Under hvilket system:
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
og
Passer denne beskrivelse på dit spørgsmål?:
- NB.: KUN spørgsmål "om" Eksperten i denne kategori. For at få et hurtigt og præcist svar, find den bedst egnede kategori !!!!
Men hvordan? Er det en funktion på eksperten.dk eller hvad?

Som nogen nok har set i deres mailboks har jeg været rundt på en masse af de gamle spørgsmål som jeg har deltaget i og skrevet:
Det gad jeg godt var nemt at skrive, nemt igen om f.eks. nogle uger. Er der noget smartere end at copy paste fra word??
04. marts 2011 - 17:41 #1
Jeg har en god håndfuld TEKST filer med 'standard' sætninger. Dem klipper jeg bare fra mere eller mindre manuelt, som det nu passer.
Behøver altså ikke ligefrem af være i Word *S* ...
Avatar billede pstidsen Novice
04. marts 2011 - 19:29 #2
hvad bruger du så? Notepad?? Wordpad?
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. marts 2011 - 20:57 #3
100*% ligemeget hvilket format tekstfilen ligger i :)

Du kan selv sammensætte din tekst og bruge tags:
http://www.eksperten.dk/guide/1325
Avatar billede pstidsen Novice
04. marts 2011 - 21:01 #4
Lukker, det var mest for at høre om der var en smartere måde, men det var der så ikke...