Avatar billede ujagar Nybegynder
03. marts 2011 - 18:39 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Samsung Syncmaster går ud i 2-3 sekunder

Hejsa,

Jeg har netop købt en brugt Samsung Syncmaster 2232bw. Før jeg brokker mig til sælger vil jeg lige høre eksperternes råd.

Den går ud under spil i 2-3 sekunder. Jeg kan stadig styre spillet imens, så det er altså ikke pc'en der fryser. Det sker også når jeg er i lobbyen, altså hvor der ikke er tung grafik.

Mit grafikkort er et Nvidia Geforce 9500 GT. Jeg har opdateret driver efter problemet opstod.

Tips?

Mange hilsner Tue
Avatar billede KHHP Juniormester
03. marts 2011 - 19:25 #1
Hvor meget RAM sidder der i computeren?
Hvilket styresystem kører du?
Hvilken CPU har du?
Avatar billede ujagar Nybegynder
03. marts 2011 - 21:42 #2
Kører vista 32bit fuldt opdateret
4gb ram
Intel core2 duo 3ghz
Avatar billede ujagar Nybegynder
03. marts 2011 - 21:48 #3
Problemet kan i øvrigt forekomme med få sekunders mellemrum eller op til flere minutter mellem 'sort skærm'.
Avatar billede KHHP Juniormester
04. marts 2011 - 18:17 #4
Så kan vi udelade problemet jeg havde med mit HD4670 på min PC, hvor jeg havde for lidt RAM, og havde samme problem. Har du prøvet en anden skærm, eller samme skærm med en anden PC?
Prøv evt. et andet styresystem.
Avatar billede ujagar Nybegynder
16. juni 2011 - 13:23 #5
Problemet blev aldrig løst - lukker post.