Avatar billede tblaster Nybegynder
03. marts 2011 - 15:07 Der er 1 løsning

Hjælp til at slå 2 sql selects sammen

Hej

Lige nu har jeg en select som ser ud på følgende måde:
SELECT P.ID FROM P, Ss, S, I Where Ss.SID = S.Id and I.SSid = Ss.ID and P.ID = I.PID and (S.ID in (0" & RQ_S & "0) or Ss.ID in (0" & RQ_SS & "0)) and P.ID not in(0" & RQ_P & "0) Group by P.ID

Jeg vil gerne kunne sorter mine poster efter antal forekomster af PID i tabellen I der opfylder at SSID er lig en given værdi. Antal forekomster kan jeg finde på følgende måde:
SELECT PID, Count(*) as Hits From I Where SSID in (" & RQ_SSID & ") Group by PID

Jeg vil derfor gerne have hjælp til at samle de 2 sql selects således at jeg kan sorter mine poster efter antallet af forekomster, dvs "Order By Hits"

Jeg håber det giver mening og at der er nogen der hurtigt kan hjælpe.

På forhånd tak.
Avatar billede tblaster Nybegynder
18. marts 2011 - 08:28 #1
Lukker