Avatar billede bbe1379 Nybegynder
06. januar 2000 - 11:57 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Application("ActiveUsers")

Kan man begrænse Application("ActiveUsers") fra global.asa til et bestemt bibliotek
Avatar billede mit Nybegynder
06. januar 2000 - 12:04 #1
kan du ikke bruge noget med servervariablen SCRIPT_NAME ? i session start/slut
Avatar billede bbe1379 Nybegynder
06. januar 2000 - 12:30 #2
...hmmm, forklar nærmere
Avatar billede mit Nybegynder
06. januar 2000 - 12:52 #3
Jeg går ud fra, at du har nået i denne stil ?

SUB Session_OnStart
    Application.lock
    Application("ActiveUsers") = Application("ActiveUsers") + 1
    Application.unlock
END SUB

..så noget (har ikke lige tid :/)

SUB Session_OnStart
If LEFT(Request.ServerVariables("SCRIPT_NAME"),ETELLERANDETTAL) = [DIR] Then
    Application.lock
    Application("ActiveUsers") = Application("ActiveUsers") + 1
    Application.unlock
End If
END SUB

..Request.ServerVariables("SCRIPT_NAME") giver hele URL'en til det script som afvikles...
Avatar billede s Nybegynder
06. januar 2000 - 13:58 #4
sub Session_ONStart
if not instr(Request.ServerVariables("SCRIPT_NAME"), "Biblioteksnavn") < 0 then
    Application.lock
    Application("ActiveUsers") = Application("ActiveUsers") + 1
    Application.unlock
end if
end sub