Avatar billede torbenlind1 Nybegynder
01. marts 2011 - 14:59 Der er 4 kommentarer

hjælp til ekspertens(CoAdmin) besvarelse af mail.

Hej allesammen.
Jeg oprettede den 24-02-2011 et spørgsmål til CoAdmin og efterfølgende sendte jeg mail til CoAdmin,men har ikke fået noget tilbage endnu,er det normalt og skal man bare væbne sig med tålmodighed,er der nogle der kan svare på dette.
Med venlig hilsen
Torben lind
Avatar billede Slettet bruger
01. marts 2011 - 17:42 #1
Jeg har samme dag sendt et spørgsmål til CoAmin Lars, men har heller intet hørt. Så ja det er normalt. Om det hjælper med tålmodighed? Tjaa, jeg regner slet ikke med at få et svar. Men vi får se.
Avatar billede torbenlind1 Nybegynder
01. marts 2011 - 17:46 #2
Hej turn2go.
Det er da rart at høre,at jeg ikke er den eneste der venter på svar fra CoAdmin,men jeg håber ikke du har ret ang. aldrig at få svar derfra,ellers tak for indlægget.
Avatar billede repox Seniormester
08. marts 2011 - 11:04 #3
At skrive direkte til en coadmin/admin giver ikke garanti for svar. Vanen tro, vil der ofte ligge mange beskeder til en coadmin med indhold af meget svingende kvalitet, hvoror private beskeder ikke altid bliver gennemlæst og behandlet - med det i mente, vil det også være rart at vide at i øjeblikket er der kun én administrator til at holde styr på eksperten.dk, hvilket selvsagt nok er mere end en svært overkommelig opgave.

I forhold til blogindlægget fra Lars ( http://www.eksperten.dk/blog/34 ) sker der altså en del inde ved firmaet bag eksperten.dk i øjeblikket, hvilket sikkert også vil medføre en del tabte henvendelser, tråde samt anmeldelser.

Forsøg at have lidt tålmodighed, til der kommer lidt flere udmeldinger fra eksperten.dk om den videre tilgang til administrationen af eksperten.dk - for som det ser ud lige nu, kommer der ikke til at ske så frygtelig meget - der er dog bedring på vej.
Avatar billede torbenlind1 Nybegynder
08. marts 2011 - 19:57 #4
Hej repox.
tak for info,så jeg væbner mig med tålmodighed.
torben