Avatar billede godtfolk Nybegynder
28. februar 2011 - 11:11 Der er 7 kommentarer

sletning af indlæg

hvordan sletter man indlæg i eksperten ?
godtfolk
Avatar billede jakobdo Ekspert
28. februar 2011 - 11:19 #1
Det gør man ikke.
Men du kan kontakte en admin eller coadmin.
28. februar 2011 - 11:25 #2
... alt hvad der skrives her på Eksperten.dk bliver stående til evig tid. Der skal en hel del argumenter til at få fjerne noget i en indlæg...

---

Husk at vende tilbage til din spørgsmål/indlæg -> /www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/godtfolk - det har du endnu ikke gjort ???

www.eksperten.dk/faq
28. februar 2011 - 11:25 #3
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. februar 2011 - 11:42 #4
http://www.eksperten.dk/spm/919281#reply_7654811

Ja man fatter det jo ikke... Læser du ikke de mails du får, eller er du så "smart" at bruge en mailadresse du sjældent tjekker?
Avatar billede Mathiaskruse Juniormester
28. februar 2011 - 23:28 #5
Havde selv problemet og tak til jer andre har jeg netop rettet op på dette :) - God idé (for at rydde op i dine ting) er at besvare dine gamle spørgsmål selv.
Avatar billede godtfolk Nybegynder
15. december 2011 - 12:31 #6
dette er vfor at slette mit spørgsmål
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. december 2011 - 12:48 #7
Du mener lukke :)
Husk at acceptere svaret :)