Avatar billede torbenlind1 Nybegynder
24. februar 2011 - 21:55 Der er 2 kommentarer

Åbne gammel profil.

Hej CoAdmin.
Jeg har sendt mail til jer angående at få åbnet mine gamle profil (torbenlind),jeg har efterfølgende fundet ud af at min gamle email adresse,var,t.lind@chello.pl,men adgangskoden kan jeg ikke komme på,hvis jeg beder om en ny adgangskode,vil den jo blive sendt til t.lind@chello.pl og der kan jeg ikke komme ind mere,er der mulighed for at få sendt en ny adgangskode til min gamle profil men til min nye email og hvordan skal jeg forholde mig i denne situation.jeg har været bruger siden 2005 og fået meget hjælp herinde,så jeg håber der er en måde ud af dette på.
Hvis andre brugere har nogle gode ideer skal de være velkommen.
Med venlig hilsen
Torben Lind
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. februar 2011 - 21:58 #1
Hejsa.
http://www.eksperten.dk/bruger/post/send/lars_pcworld.dk

Prøv den vej. Det er hurtigere at kontakte ham direkte.
Avatar billede torbenlind1 Nybegynder
24. februar 2011 - 22:13 #2
hej john_stigers.
jeg udtrykte mig måske ikke klart nok,jeg har sendt mail i eftermiddags,men som jeg skrev,har jeg nu fundet min gamle mail adresse,den oplyste jeg ikke i mail i eftermiddags,så der er vil ikke andet at gøre end at vente på svar.
ellers tak for hjælpen og det er dejligt at være tilbage igen på siden.