Avatar billede Slettet bruger
24. februar 2011 - 16:26 Der er 22 kommentarer og
1 løsning

Genåbne konto

Hej Lars, er det muligt at genåbne denne bruger. Den er ikke deaktiveret, men når jeg beder om et nyt password, og får det, så virker det ikke, af en eller anden grund.
Det er ikke point som betyder noget, men det, at jeg har kommunikeret med mange på Eksperten som "off-line" og med min nuværende bruger profil, tror de jeg er en anden. Hellere "Rent flag" :)
Den profil jeg ønsker tilbage er:
http://www.eksperten.dk/profil/off-line

Min nuværende er:
http://www.eksperten.dk/profil/turn2go
Som jeg selvfølgelig så vil slette.
M.v.h. turn2go
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. februar 2011 - 16:32 #1
Tror ikke lars følger med i denne kategori...
http://www.eksperten.dk/profil/lars_pcworld.dk prøv direkte i stedet. Der er han hurtig til at svare er min erfaring.
Avatar billede Slettet bruger
24. februar 2011 - 16:41 #2
Hej stigers, tak for dit indput, men jeg er ikke rigtig med. Troede denne rubrik var til kontakt med CO admin?
Mener du jeg skal sende ham en intern mail?
Avatar billede vejmand Juniormester
24. februar 2011 - 17:02 #3
turn2go >> Hvorfor opretter du et spørgsmål om det, når du er i dialog med lars om problemet?????
http://www.eksperten.dk/spm/932232#reply_7737420

Her opfordrer Lars dig til at sende ham en besked om problemet?
Avatar billede Slettet bruger
24. februar 2011 - 17:18 #4
vejmand
Men det jo det jeg forsøger:) Det er ment som en besked til ham, om netop det problem. Bærer jeg mig forkert ad? Så vejled mig venligst.
Avatar billede vejmand Juniormester
24. februar 2011 - 17:21 #5
Ja, du bærer dig forkert ad. Du skal sende en intern besked til Lars her: http://www.eksperten.dk/profil/lars_pcworld.dk

Klik på Send en intern besked til brugeren i linket.....
Avatar billede vejmand Juniormester
24. februar 2011 - 17:25 #6
Jeg forstår heller ikke, at du skriver i spørgsmålet:
Den er ikke deaktiveret, men når jeg beder om et nyt password, og får det, så virker det ikke, af en eller anden grund

Når du i profilen for off-line skriver:
31 marts 2010 LUKKER MIN KONTO. Så off-line = offline!
Jeg er dødtræt af alle de tarvelige brugere som huserer på Eksperten. Så jeg lukker min konto med en midlertidig mail adresse, så kan den ikke åbnes igen.
Jeg har lært meget her, og var glad for selv at kunne hjælpe. Men den nye Eksperten er klart ringere end den gamle, og antallet af brugere, som ikke gider lukke deres spørgsmål er alt for stort.Desværre ser det ikke ud til at blive bedre, og der er jo ingen grund til så at blive og ærgre sig over det. off-line
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. februar 2011 - 17:27 #7
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. februar 2011 - 17:28 #8
Inren = Intern
Avatar billede Slettet bruger
24. februar 2011 - 17:41 #9
Tak så gør jeg det:)
"Så jeg lukker min konto med en midlertidig mail adresse, så kan den ikke åbnes igen."
Det var for at holde mig selv fra E. Men jeg har det som alkoholikeren som ikke vil drikke igen. Hælder sprutten ud, og køber en ny flaske (Profil)
Det kan også, i sig selv, være ligemeget, men nogen kender mig ret godt fra min gamle profil, og når jeg møder dem igen, vil gerne have de ved hvem jeg er (som profil)
Men med dette skriveri om off-lines, er der måske ikke længere et problem der:)
Avatar billede Slettet bruger
24. februar 2011 - 17:45 #10
Har fulgt rådet og sendt forespørgelen internt. Takker:)
Avatar billede Slettet bruger
25. februar 2011 - 14:28 #11
Lukker her så.
Avatar billede Jensen DK Novice
04. marts 2011 - 08:02 #12
Du kunne have oprettet den nye profil som "off-line igen"
Avatar billede Slettet bruger
05. marts 2011 - 13:12 #13
silbidor
Nej det brugernavn er jo optaget:)

Jeg har forøvrigt ikke hørt noget fra Lars. Det havde jeg nu heller ikke regnet med.
Avatar billede Jensen DK Novice
05. marts 2011 - 13:19 #14
ok har bare ikke set nogen som hedder (off-line igen.)
Avatar billede Slettet bruger
05. marts 2011 - 13:25 #15
Det har du da ret i, men profilen står ikke som "Nedlagt brugerprofil"
Avatar billede Slettet bruger
12. marts 2011 - 15:23 #16
Jeg hørte aldrig noget fra denne Lars, skøndt han selv havde opfordret mig til at skrive til ham.
Men det er jeg nu heller ikke forbavset over.
Avatar billede vejmand Juniormester
12. marts 2011 - 20:01 #17
Måske han har opdaget at du selv har lukket kontoen, velvidende den ikke kan åbnes igen. Og måske derfor har vurderet, at andre opgaver er mere vigtige.
Det kan man vist ikke fortænke ham i, vel?  :-)

Præv at tænke tanken, at vi alle gjorde som dig. Hvor meget tid skulle Lars så ikke bruge på at åbne diverse konti igen.

Men du mener måske du bør have særbehandling?
Avatar billede Slettet bruger
12. marts 2011 - 20:40 #18
Kontoen blev lukket med en midlertidig adresse, så JEG ikke kunne åbne den igen. Men de har vel så megen kompetence på Eksperten, at de kan gøre det.
Der er ikke tale om særbehandling, eftersom #3
turn2go >> Hvorfor opretter du et spørgsmål om det, når du er i dialog med lars om problemet?????
http://www.eksperten.dk/ (...)
Så han havde altså selv opfordret mig til at skrive. Så jo det kan jeg fortænke ham i.
Hvis det derimod er for besværligt, så kunne han jo bare havde skrevet det, for det er da ok. Når man selv opfordrer nogen til at skrive, så bør man også svare.
Avatar billede vejmand Juniormester
12. marts 2011 - 21:02 #19
I den tråd du henviser til oplyser du på intet tidspunkt at kontoen er lukket via en bevidst handling fra din side. Tvært imod taler du meget negativt om Eksperten. Jeg forstår godt at Lars ikke vil bruge tid på den slags.

Jeg prøver lige igen: Prøv at tænke tanken, at vi alle gjorde som dig. Hvor meget tid skulle Lars så ikke bruge på at åbne diverse konti igen.
Avatar billede Slettet bruger
12. marts 2011 - 21:12 #20
Jeg vil i hvert fald ikke bruge mere tid på dit brok, det har ingen værdi. Holder du af at brokke dig? Eller keder du dig bare?
Jeg slutter her.
Avatar billede vejmand Juniormester
12. marts 2011 - 21:25 #21
Nu er det vist ikke lige mig der brokker mig her.  :-)
Avatar billede Jensen DK Novice
13. marts 2011 - 08:26 #22
Lars har selv valgt at sidde på den øvre pind, så det må være almindelig høflighed at svarre når man bliver spurgt, men det kender unge mennesker i dag ikke noget til.
Avatar billede Slettet bruger
13. marts 2011 - 10:02 #23
Tak for det silbidor. Det var netop det jeg mente. Bare et svar. For jeg forstår selvfølgelig, at de ikke kan bruge megen tid på det, hvis det er besværligt.:)