Avatar billede Qhran Nybegynder
24. februar 2011 - 08:17 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Programmering

Hej. Jeg er studerende på første år på HTX og jeg er meget interesseret i programmering.

Jeg har lige set "the social network" med skolen og jeg synes det er utroligt hvad de var i stand til der inde.

Mit spørgsmål er om der er nogen der ved hvilken form for programmering de brugte?
Avatar billede lzs Nybegynder
24. februar 2011 - 08:59 #1
Avatar billede netstuff.dk Nybegynder
24. februar 2011 - 09:17 #2
Lær noget PHP i samabejde med MySQL database så er du vist ret godt kørende
Avatar billede arne_v Ekspert
24. februar 2011 - 15:19 #3
Avatar billede Qhran Nybegynder
27. februar 2011 - 18:22 #4
Tusind tak, jeg er i gang med en HTML side, men jeg går i gang med at lære PHP og MySQL bagefter og jeg er i gang med at læse jeres links, de er lange, men det er god læsning. AWESOME GUYS.
Avatar billede Qhran Nybegynder
28. februar 2011 - 22:12 #5
Jeg kan ikke finde et program som mit styresystem kan bruge, alt sammen er forældet, bruger windows 7.
Avatar billede arne_v Ekspert
28. februar 2011 - 22:43 #6
PHP og MySQL koerer da fint paa Windows 7??
Avatar billede Qhran Nybegynder
19. marts 2011 - 14:19 #7
Jeg kan ikke få det til at virke. Men jeg skal alligevel få det på gymnasiet senere, så det er ok. Jeg finder nok ud af det.
Avatar billede Qhran Nybegynder
16. april 2012 - 23:04 #8
!LUKKET!